98Blogs

مرجع بلاگر ایران - جدید ترین ها از وبلاگ های پارسی

به 98Blogs بزرگترین مرجع بلاگر ایرانی خوش آمدید!
هدف 98Blogs این است تا وبلاگ نویسان ایرانی بهتر دیده شوند و سریع تر پیشرفت کنند.

ثبت شکایت

الجنسي عند المرأة بالصور

سبک زندگی اسلامی/ریحانه خانواده

امام علی علیه السلامإِنَّ المَرأَةَ رَیحانَةٌ ولَیسَت بِقَهرَمانَةٍ ، فَدارِها عَلى كُلِّ حالٍ ، وأحسِنِ الصُّحبَةَ لَها لِیَصفُوَ عَیشُكَ . زن، گُل است، نه پیشكار. پس در همه حال، با او مدارا كن، و با وى، به خوبى همنشینى نما تا زندگى ات باصفا شود .كتاب من لا یحضره الفقیه : ج 3 ص 556 ح 4911 . . .

زن گل است

رهبر معظم انقلاب:
 در داخل خانواده، از نظر اسلام مرد موظّف است که زن را مانند گلی مراقبت کند. میفرماید: المرأة ریحانة»؛ زن گل است. این مربوط به میدان‌های ی و اجتماعی و تحصیل علم و مبارزات گوناگون اجتماعی و ی نیست؛ این مربوط به داخل خانواده است. 
ادامه مطلب . . .

حدیث هفته | خوشگذرانی در چیست؟

خوشی، شادی، تفریح و خوشگذرانی از دغدغه های همه انسان هاست، همه در تلاشند تا به نحوی شادی بدست بیارند، حال خوبی داشته باشند حتی لازم باشه هزینه های زیاد و یا کارهای خطرناک می کنند، اما بعضا به نتیجه مطلوب نمی رسند و یا تفریحشان همراه گناه، آزار دیگران و یا آسیب به خود می شود.مساله مهم این است که خوشی در چیست؟
امام صادق علیه السلام فرمودند:النُشرَةُ فی عَشَرَةِ أشیاءَ: المَشیِ، وَالرُّكوبِ ، وَالاِرتِماسِ فِی الماءِ ، وَالنَّظَرِ إلَى الخُض . . .

پاورپوینت معرفی چهار تک نگاره موضوعی قرآن کریم در تألیفات اهل سنت

شامل معرفی مختصر چهار تک‌نگاره‌ی موضوعی قرآن کریم در تألیفات اهل سنت است، و برای درس مأخذشناسی تفاسیر قرآن کریم در دانشگاه اراک تولید شده است.
عناوین مورد معرفی: محمود شلتوت (القرآن و القتال، القرآن و المرأة)، عایشه بنت الشاطئ (القرآن و قضایا الانسان)، سید قطب (مشاهد القیامة فی القرآن)
این پاورپوینت قابل ویرایش است.
خرید این پاورپوینت
. . . .

شیطان نفر سوم است

 محمّد طیّار گوید: 
 
 
وارد مدینه شدم و منزلی می‏طلبیدم تا اجاره کنم، 
به خانه‏ای وارد شدم که دارای دو اطاق بود و دری میان آن دو قرار داشت 
و در یکی از آنها زنی زندگی می‏کرد آن زن به من گفت: این اطاق را اجاره کن، 
گفتم: این دو اطاق به هم راه دارد و من جوان هستم تو نیز جوانی و صلاح نیست، 
گفت: تو اجاره کن من در را می‏بندم، من پذیرفتم و متاعم را به آنجا بردم، 
و بدو گفتم: در را ببند، گفت: از اینجا نسیم می‏آید بگذار باز باشد، 
گفتم: من و تو هر دو جوا . . .

ورثة الأنبياء (1)

بسم الله الرحمن الرحیم
ورثة الأنبیاء 
تجمع المراكز الثقافیة بمناسبة ولادة النبی الأكرم صلى الله علیه و آله و حفیده الإمام الصادق علیه السلام سنة 1441هـ

ت
عنوان المحاضرة
الرابط

1
أهداف المشروع الإسلامی

2
عقبات تمر بها الحوزة فی بناء شخصیة طالب العلم

3
المرأة: انجازات و عقبات ، المناقشة الأولى

4


5 . . .

جهاد خانوادگی

یک جمله می نویسم
بدون هیچ توضیحی
واقعا می فهمم، جهاد المرأة حسن التعبل.
خوب شوهرداری کردن، جهاد زن هست.
جهاد
یعنی سختی کشیدن
یعنی تلاش کردن
یعنی مبارز بودن
یعنی بلند همت بودن
یک مجاهد
باید مخلص باشه
باید سخت کوش باشه
باید منظم باشه
باید زیرک باشه
باید
یک جهاد شیرین
که در تمامی ابعاد زندگی وجود داره.
این حقیقت زندگی و حقیقت ازدواجه
و من این نگاه رو
که همسر رو فرع رابطه با خدا می‌کنه
خیلی دوست دارم.
من تازه دارم فهم می‌کنم اونی که همه ی هستی . . .

چرا در روایات بیان شده است با ن چشم سبز ازدواج نکنید؟

چنین روایتی در مورد ن نداریم و این اشتباهی است که در معنی حدیثی صورت گرفته است.پیامبر اکرم(ص) فرمودند: ایاک و خضراء الدمن قیل: یا رسول­ الله(ص) و ما خضراء­الدمن؟ قال: المرءة الحسناء فی منبت السوء؛ بر حذر باشید از آن گلی که در مزبله روئیده گفتند: یا رسول­الله گلی که در مزبله روییده چه گلی است؟ فرمود: زن با جمال که در خانواده­ای پست بزرگ شده است.»(1)این حدیث،پرهیز دادن از ازدواج با خضراءالدّمن بود. خضراءالدّمن به معنای سبزه‌هایی است که بر مزب . . .

اهمیت زیبایی چهره و اندام همسر در ازدواج از منظر شرع مقدس اسلام

اعوذبالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم   رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم مى‌فرمایند: افْضَلُ‌ نِسٰاءِ امَّتى اصْبَحَهُنَّ‌ وَجْهاً وَاَقَلَّهُنَّ‌ مَهْراًبهترین ن امت من آنانند كه خوش صورت بوده و مهرشان كم باشد.»————————————————-در حدیثى از امام صادق(ع)،ده چیز به عنوان عوامل نشاط نام برده شده‌اند.در این حدیث،از تعبیر نشرة» استفاده شده است. نشرة از ریشۀنشر»گرفته شده و به معناى انبساط و باز ش . . .

فمینیسم و حقوق

 
 
جهان به شدت در حال گرایش به سوی فمینیسم است آن هم از نوع افراطی و تحقیر کننده مردانگی اش.
اما چرا مردها به گسترش فمینیسم اعتراض نمیکنند؟ به راستی شگفت آور نیست که هیچ سازمان حمایت از حقوق مردان نداریم؟ به راستی چرا؟
 
‏پاسخ به این پرسش بسیار ساده است:دسترسی آسان ی!
 
به راستی کدام گروه،بیشتر مورد بهره برداری جنسی مردان قرار میگیرند؛فمینیستها یا غیرفمینیستها؟
برای نمونه  "نازلی کاموری" که با وجود فمینیست بودن،از چندهمبستری و روابط ج . . .

مسند الفضل بن شاذان 4

بابالمسترابة بالحبل
محمّد بن یعقوب ، عن علیّ بن إبراهیم ، عن أبیه ؛ و محمّد بن إسماعیل ، عن الفضلبن شاذان جمیعا، عن ابن أبی عمیر، عن عبد الرّحمان بن الحجّاج قال: سمعت أباإبراهیم علیه السلام یقول: إذا طلّق الرّجل امرأته فادّعت حبلاً انتظر تسعة أشهر فإن ولدت و إلاّاعتدّت ثلاثة أشهر ثمّ قد بانت منه(2) .
بابأنّ المطلّقة ثلاثا لا سکنى لها و لا نفقة
محمّد بن یعقوب ، عن أبی العبّاس الرزّاز، عن أیّوب بن نوح ؛ و أبی علیّ الأشعری،عن محمّد بن عبد الجبّا . . .

نقش شویی

نوشته اید: مهمترین نقش همسر نقش خاص شویی اوست که در کنار عاطفه و مهربانی و با کمک هم تشکیل خانواده را میدهندآیا واقعا مهمترین نقش همسر نقش خاص شویی اوست؟آیا این تعبیر مفهوم دیگری را ناخودآگاه ایجاد نمی کند که "پس ازدواج می کنیم برای نقش خاص شویی" که از آن فقط در ذهن خواننده ی نیاز جنسی تعبیر می شودآیا غیر از اینه که زن و مرد روحی و احساسی مکمل هم هستن؟ چه نقشی بالا تر از مکمل بودن و بال بودن برای پرواز به سمت خدا؟البته جز این نی . . .

سكس اوجه المحرومه

هذه هی قصتی زوجة زمیلی فی العمل المحرومة من النیك. كان لنا زمیل فی العمل یُعرف عنه امت الشدید حیث كان لا یحب المجاملات أو المرح، ویحب الصراحة دائماً. المهم أنه لم تكن تربطنی به أی صفة مشتركة إلا الصراحة، أما بالنسبة للمرح، فأنا كنت متمیز فی ذل وأحب مجاملة الناس، وأحیاناً كنت أحب التطلع إلى مؤخرات النساء وأحاول أن أفتح أی حوار مع الفتیات حتى أتمتع بالنظر إلى نهودهن، ونحن نسیر بسرعة أو نقفز على الرصیف. المهم كان صدیقی یعیش فی قریة ریفیة مع . . .

سكس اوجه المحرومه

هذه هی قصتی زوجة زمیلی فی العمل المحرومة من النیك. كان لنا زمیل فی العمل یُعرف عنه امت الشدید حیث كان لا یحب المجاملات أو المرح، ویحب الصراحة دائماً. المهم أنه لم تكن تربطنی به أی صفة مشتركة إلا الصراحة، أما بالنسبة للمرح، فأنا كنت متمیز فی ذل وأحب مجاملة الناس، وأحیاناً كنت أحب التطلع إلى مؤخرات النساء وأحاول أن أفتح أی حوار مع الفتیات حتى أتمتع بالنظر إلى نهودهن، ونحن نسیر بسرعة أو نقفز على الرصیف. المهم كان صدیقی یعیش فی قریة ریفیة مع . . .

956) جمعبندي آيات 15-28 سوره نساء

بسم الله الرحمن الرحیم956) جمع‌بندی آیات 15-28 سوره نساء5 ربیع الاول 1441متن آیاتوَ اللاَّتی‏ یَأْتینَ الْفاحِشَةَ مِنْ نِسائِكُمْ فَاسْتَشْهِدُوا عَلَیْهِنَّ أَرْبَعَةً مِنْكُمْ فَإِنْ شَهِدُوا فَأَمْسِكُوهُنَّ فِی الْبُیُوتِ حَتَّى یَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ یَجْعَلَ اللَّهُ لَهُنَّ سَبیلاً.وَ الَّذانِ یَأْتِیانِها مِنْكُمْ فَآذُوهُما فَإِنْ تابا وَ أَصْلَحا فَأَعْرِضُوا عَنْهُما إِنَّ اللَّهَ كانَ تَوَّاباً رَحیماً.إِن . . .

همسر داری

احترام به یكدیگر و نقش آن در زندگی مشتركعلی حسین زاده*چكیدهدر این تحقیق به دنبال بیان معنای احترام به همسر، شرایط لازم، موانع، نمونه‌ها و شیوه‌های احترام برای هر یك از زن و شوهر نسبت به یكدیگر و آثار آن است. هدف از این پژوهش، یافتن بهترین راهكار برای ثبات و پایداری زندگی، آرامش و نشاط اعضای خانواده، تامین مطالبات اعضا، رفع نیازمندی‌ها در ابعاد مادی و معنوی و پیدا كردن سعادت و خوشبختی است. روش تحقیق پژوهش، تحلیلی و توصیفی است كه بر داده‌ه . . .

آیا در حکومت امام مهدی ارث و میراث بر پایه‌ی برادری خواهد بود؟

روایاتی وجود دارد که در آن ادّعا شده قواعد ارث در زمان حکومت امام مهدی (ع) دگرگون شده و به جای خویشاوندی بر پایه‌ی برادری در عالم اظلّة (=سایه‌ها) نهاده خواهد شد. در ادامه به بررسی این روایات خواهیم پرداخت.
الف. بررسی سندی

1. روایت نخستشیخ صدوق (ره) از امام صادق علیه السلام چنین روایت کرده است:

قَالَ الصَّادِقُ (ع):‏ إِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى آخَى بَیْنَ الْأَرْوَاحِ فِی الْأَظِلَّةِ قَبْلَ أَنْ یَخْلُقَ الْأَجْسَادَ بِأَلْفَیْ ع . . .

keyboard_arrow_up
هر هفته 7 فیلم رایگان !!
دانلود اپلیکیشن فیلم آپرا (upera.shop)