98Blogs

مرجع بلاگر ایران - جدید ترین ها از وبلاگ های پارسی

به 98Blogs بزرگترین مرجع بلاگر ایرانی خوش آمدید!
هدف 98Blogs این است تا وبلاگ نویسان ایرانی بهتر دیده شوند و سریع تر پیشرفت کنند.

ثبت شکایت

برای ایجاد محیطی شاداب تر،دلپذیرتر،امن هنردوست داشتنی تر چه کارهایی بایدانجام داد ؟

بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری

در مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی 99-98 : طرح پرسش مهر؛ براي ايجاد محيطي شاداب تر ، دلپذیرتر ، امن تر و دوست داشتني تر در مدارس چه کارهايي باید انجام داد؟دانلود ویدیوی بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوریکپی ممنوع است*-* . . .

مقدمه

براي ايجاد محيطي شاداب تر ، دلپذیرتر ، امن تر و دوست داشتني تر در مدارس چه کارهايي باید انجام داد؟
من در کرمانشاه زندگی می کنم و نسبت به مدارسی از شهر کرمانشاه که در آن ها تحصیل کرده ام آگاهم.
مدارسی از یک منطقه فقیر نشین و همچنین مدارسی از یک منطقه نستا گران تر.
با توجه به موارد بالا در مطالب بعدی  به سوال رئیس جمهور پاسخ می دهم. . . .

سخنرانی اغاز سال تحصیلی 99-98

در مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی 99-98 : طرح پرسش مهر؛ براي ايجاد محيطي شاداب تر ، دلپذیرتر ، امن تر و دوست داشتني تر در مدارس چه کارهايي باید انجام داد؟ شناسه خبر: 111386 -دوشنبه 1 مهر 1398 - 13:10 شناسه خبر: 111386- رئیس‌جمهوری- سخنرانی ها  . . .

شاداب سازی کتابخانه هنرستان

طرح شاداب‌سازی فضای كتابخانه هنرستان به منظور ارتقای میزان مطالعه دانش آموزان و پویایی كتابخانه‌ براي استفاده مراجعان و جذب آنها  انجام شد.زیباسازی و شاداب سازی محیط كتابخانه ها امری ضروری ست.براي رسیدن به نقطه مطلوب باید فضای محيطي این بخش شاداب سازی و زیباسازی شود و علاوه بر منابع موجود كه منابعی مفید و آموزنده است محيطي كه دانش آموزان در آن قرار می گیرند باید از معماری و آراستگی مناسبی برخوردار باشد.یكی از راه های جذب عضو در كتابخان . . .

فراخوان ملی پرسش مهر 20(پست ثابت)

رئیس جمهوری در آغاز سال تحصیلی 98-97 پرسش مهر را اینگونه مطرح کرد:
براي ايجاد محيطي شاداب تر، دلپذیرتر، امن تر و دوست داشتني تر در مدارس چه کارهايي باید انجام داد؟
 
 
مدرسه شاد . . .

پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است؟

در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سوال کرد که آیا محیط مدرسه محيطي دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شادابتر، دلپذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.


رئیس جمهور با بیان اینکه اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌ش . . .

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر باید عنوان
ادامه مطلب . . .

پرسش مهر ۹۸

آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط براي شما هست؟  و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و براي دانش آموزان امن تر و دوست داشتني تر شود؟" . . .

راهکارهاي مناسب جهت شاداب سازي مدرسه (1)

پیشنهاد به مدیران1- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه2 - تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس3- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت4- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.5- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء و مربیان6- برگزاری اردوهای سیاحتی و تفریحی با نظارت اولیاء7- بها دادن به دانش آموزان کنجکاو و پرسشگر . . .

واکنش‌ها و پیامدهای رفتار ما

با سلام به خدمت همه دوستان عزیز، فرهیخته، ادیب، هنرمند و هنردوست از مدت‌ها گذشته دوست داشتم درباره یکی از ویژگی‌های موجود در بین ما انسان‌ها بنویسم که باعث ايجاد مشکل در زندگی انسان‌های دیگه میشه. یاد یکی از سوالات رامبد جوان افتادم که از مهمان خندوانه‌ای خودش می‌پرسید: چه چیزی یا چه رفتاری شما رو ناراحت می‌کنه؟ به این فکر می‌کردم که اگه. بقیه در ادامه مطلب . . .

حرف هایی به لهجه عشق 7

با پیشکش سبدی از سلام به همه دوستان و همراهان عزیز، دوست داشتني، فرهیخته، ادیب، هنرمند، هنردوست و ابراز شرمندگی براي غیبت چند روزه و نبودن در وبگاه و پاسخگو نبودنم براي ابراز محبت های شما. شاخه های گل تبریک را به همه ن این مرز و بوم تقدیم می کنم به مناسبت فرارسیدن میلاد دختر پیامبر اسلام، اسوه عبادت و پاکدامنی، بهترین ن عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن   . . .

چه کنیم محیط مدرسه شاداب و دلپذیر باشد؟

پرسش رئیس جمهوررئیس جمهوری دیروز زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در دبستان دخترانه شاهد حضرت خدیجه(س) به صدا درآورد و در این مراسم بیستمین پرسش مهر را مطرح کرد، پرسشی که درباره فضای شاد محیط مدرسه بود. از دانش‌آموزان خواست تا برايش بنویسند که آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط است؟ دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و براي دانش‌آموزان امن‌تر و دوست داشتنيتر شو . . .

راهکارهاي مناسب جهت شاداب سازي مدارس

الف: پیشنهاد به مدیران1- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه2 - تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس3- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت4- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.5- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء و مربیان6- برگزاری اردوهای سیاحتی و تفریحی با نظارت اولیاء7- بها دادن به دانش آموزان کنجکاو و پر . . .

ایجاد محیط شاد

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

رئیس جمهور با بیان اینکه اساس محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شمااز اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده معلم خوب، پزشک حاذق، استاد دانشگاه، مدیر عالی‌مقام و مهندس خوب باشید. در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزانسوال کرد که آیا محیط مدرسه محيطي دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام دادتا این . . .

پیشنهادی به مدیر و دبیران مدارس

الف: پیشنهاد به مدیران1- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه2 - تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس3- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت4- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.5- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء و مربیان6- برگزاری اردوهای سیاحتی و تفریحی با نظارت اولیاء7- بها دادن به دانش آموزان کنجکاو و پر . . .

چه کنیم محیط مدرسه شاداب و دلپذیر باشد

مدیر مدرسه می تواند با ايجاد فضایی سرشار از صمیمیت موجبات افزایش روحیه‌ گروهی، اعتمادسازی و ايجاد جو عاطفی، دوستانه و شاد را فراهم می‌آورد.بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتني تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود .  . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

صحبت رئیس جمهور درباره ی محیط مدرسه

وی در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محیط مدرسه محيطي دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شادابتر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید. رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌شود، ا . . .

پرسش مهر

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

پرسش مهر 98

آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط براي شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و براي دانش آموزان امن تر و دوست داشتني تر شود؟" . . .

مدرسه شاد ، دانش آموز شاد

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

چه کنیم محیط مدرسه شاد و دلپذیر باشد؟

از دانش‌آموزان خواست تا برايش بنویسند که آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط است؟ دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و براي دانش‌آموزان امن‌تر و دوست داشتنيتر شود. . . .

چه کنیم محیط مدرسه شاد و دلپذیر باشد؟

از دانش‌آموزان خواست تا برايش بنویسند که آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط است؟ دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و براي دانش‌آموزان امن‌تر و دوست داشتنيتر شود.  . . .

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر باید عنوان کرد که شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد و در واقع شاداب سازی را در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد که هر یک از این موارد شامل بررسی موضوعات و مواردی مهم است که ب . . .

شاداب سازی مدارس

بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتني تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و براي رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایج . . .

به صفحه من در اینستاگرام بپیوندید

بازدیدکنندگان عزیز از اینکه از آموزش های من استفاده می کنید خیلی خوشحالم
براي ارتباط بیشتر و دیدن آموزش های به روز به صفحه اینستاگرام من تشریف بیاورید.
@1fafa
منتظرتان هستم و پیشاپیش خوش آمد میگم دوست عزیز هنردوست . . .

نتیجه گیری

 با توجه به مطالب ارائه شده در این وبلاگ به طور کلی نتیجه می گیریم که براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و است . . .

راهکارهای شاداب سازی مدارس

راهکارهای شاداب سازی مدارس بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتني تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و براي رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان . . .

نقش مدیریت صحیح در شادابی مدرسه

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه است که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشند . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنین کمک . . .

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر باید عنوان کرد که شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد و در واقع شاداب سازی را در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد که هر یک از این موارد شامل بررسی موضوعات و مواردی مهم است که ب . . .

چگونگي شاداب سازي مدارس با توجه به فرهنگ اسلامي

 چگونگی شاداب سازی مدارس با توجه به فرهنگ اسلامی ايجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت كنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. . . .

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی در مدارس

 - تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس- تغییر در وضعیت فیزیکی مدارس و توجه به نیازهای دانش آموزان و تنوع برنامه ها- توجه جدی به امور معیشتی و رفاهی معلمان به منظور حضور شاداب تر آن ها در مدارس- بها دادن به دانش آموزان شاداب و پر تحرک و کنجکاو و پرسشگر- ايجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد و جذاب در محیط مدرسه- شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر و اصلاح مدارس- ايجاد انگیزه و ترغیب . . .

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

 در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر باید عنوان کرد که شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد و در واقع شاداب سازی را در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد که هر یک از این موارد شامل بررسی موضوعات و مواردی مهم است که . . .

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر باید عنوان کرد که شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد و در واقع شاداب سازی را در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد که هر یک از این موارد شامل بررسی موضوعات و مواردی مهم است که ب . . .

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر باید عنوان کرد که شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد و در واقع شاداب سازی را در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد که هر یک از این موارد شامل بررسی موضوعات و مواردی مهم است که ب . . .

 برای یک مدرسه شاداب چه کارهایی می توانیم انجام دهیم ؟

 براي یک مدرسه شاداب چه کارهايي می توانیم انجام دهیم ؟۱- همیشه چهره خندان و تبسم را در نگاه و صورت خود داشته باشیم ۲- در معاشرت با اطرافیان با احساس و شاداب باشیم ۳- رفتارهای مثبت را برجسته و توجه نماییم ۴- از کلمات محبت آمیز و خودمانی در سخنان خود استفاده کنیم ۵- کبرو غروربی جا نداشته باشیم وخود را برتر از دیگران ندانیم ۶- برنامه های شاد در ساعات تفریح در مدرسه داشته باشیم .۷- از موسیقی در ساعات مناسب به موقع استفاده کنیم ۸- دیگران را دعوت به . . .

برای جوان‌ترها

باور من این بود (و هست) که داشتن همراه و همسفر همدلی در سفر زندگی، از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست روی زمین و در زندگی این دنیا و باور دومم این بود (و هست) که آدمی‌زاد باید خودش را براي دریافت چنین نعمت بزرگی آماده کند‌ و بسازد؛ که تلاش کند تا جایی که می‌تواند، به همان چیزی تبدیل شود که دوست دارد در همسر و همسفرش ببیند؛ طوری که اگر پیشگویی به او گفت همسر آینده‌ت یکیه شبیه خودت» پر از حال خوب شود نه تشویش و دل‌نگرانی.باور سومم هم این بود که این ت . . .

keyboard_arrow_up
هر هفته 7 فیلم رایگان !!
دانلود اپلیکیشن فیلم آپرا (upera.shop)