98Blogs

مرجع بلاگر ایران - جدید ترین ها از وبلاگ های پارسی

به 98Blogs بزرگترین مرجع بلاگر ایرانی خوش آمدید!
هدف 98Blogs این است تا وبلاگ نویسان ایرانی بهتر دیده شوند و سریع تر پیشرفت کنند.

ثبت شکایت

برای ایجاد محیطی شاداب تر دلپذیر تر امن تر در مدرسه باید چه کارهایی کرد

پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است؟

در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سوال کرد که آیا محیط مدرسه محيطي دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شادابتر، دلپذيرتر و امنتر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.


رئیس جمهور با بیان اینکه اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌ش . . .

عنوان "پرسش مهر20"

آیا محیط مدرسه محيطي دلپذير، شاد و پر نشاط است؟ بگویید محیط پر نشاط در مدرسه چگونه است؟ و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر، دلپذير تر و امن تر باشد؟و آن را بیشتر دوست داشته باشید. . . .

صحبت رئیس جمهور درباره ی محیط مدرسه

وی در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محیط مدرسه محيطي دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شادابتر، دل‌پذیرتر و امنتر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید. رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌شود، ا . . .

چه کنیم محیط مدرسه شاداب و دلپذیر باشد

مدیر مدرسه می تواند با ايجاد فضایی سرشار از صمیمیت موجبات افزایش روحیه‌ گروهی، اعتمادسازی و ايجاد جو عاطفی، دوستانه و شاد را فراهم می‌آورد.بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود .  . . .

پرسش مهر سال 98/99

ایا محیط مدرسه محيطي دلپذير شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است؟ و چه اقداماتی میتوان انجام داد تا این محیط شاداب تر دل پذیر تر و امن تر باشد و ان را بیشتر دوست داشته باشید . . .

پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است؟

 رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی 98 پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محیط مدرسه محيطي دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شادابتر، دلپذيرتر و امنتر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید؟       . . .

آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر،شاد و پرنشاط است؟

اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌شود، اظهارکرد:‌ نبايد اجازه دهیم که محیط کلاس دوقطبی شود و بايد دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر براي همه شود. . . .

آیا محیط مدرسه محیطی شاد و دلپذیر است؟

مدرسه خانه دوم ماست!!!
 
این جمله ای است که همه ما آن را شنیده ایم بله این درست است مدرسه خانه دوم ماست و می توان در آن هر کاری انجام داد منظور از هر کار این است که می توانیم آینده خود را بسازیم یکی دبیر یکی پزشک و دیگری پلیس پس بهتر به این خانه خود نیز اهمیت بیشتری قایل باشیم یعنب بايد محیط آن شاد و پرنشاط باشید.
براي ايجاد یک جامعه خوب موثرترین عامل مدرسه است که می تواند از لحاظ روانی جامعه را بهبود دهد.
 آیا محیط مدرسه محيطي شاد و دلپذير است؟
ا . . .

راهکارهایی برای ایجاد مدرسه ای بانشاط

ايجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود . . .

آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟

اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌شود، اظهارکرد:‌ نبايد اجازه دهیم که محیط کلاس دوقطبی شود و بايد دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر براي همه شود. . . .

آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر شاد و پرنشاط است؟

از نظر من اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌شود، اظهارکرد:‌ نبايد اجازه دهیم که محیط کلاس دوقطبی شود و بايد دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر براي همه شود. . . .

چه کنیم محیط مدرسه شاداب و دلپذیر باشد؟

پرسش رئیس جمهوررئیس جمهوری دیروز زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در دبستان دخترانه شاهد حضرت خدیجه(س) به صدا درآورد و در این مراسم بیستمین پرسش مهر را مطرح کرد، پرسشی که درباره فضای شاد محیط مدرسه بود. از دانش‌آموزان خواست تا برايش بنویسند که آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذير، شاد، دلخواه و پرنشاط است؟ دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چکار بايد بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذيرتر و براي دانش‌آموزان امنتر و دوست داشتنی‌تر شو . . .

راهکارهاي مناسب جهت شاداب سازي مدرسه (1)

پیشنهاد به مدیران1- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه2 - تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس3- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت4- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.5- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء و مربیان6- برگزاری اردوهای سیاحتی و تفریحی با نظارت اولیاء7- بها دادن به دانش آموزان کنجکاو و پرسشگر . . .

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر بايد عنوان
ادامه مطلب . . .

آيا محيط مدرسه محيطي دلپذير و پر نشاط است؟

دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می ‌شوند. شاد زیستن براي کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌ کند. عواملی که می ‌تواند این سرمایه ملی را براي رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت ‌های رفتاری است که در محیط آموخته می ‌شود نه فقط محفوظات علمی. نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش ‌آموز در بعد . . .

ایجاد محیط شاد در مدرسه

ايجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. . . .

آيا محيط مدرسه دلپذير و شاد است؟

اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌شود،  نبايد محیط کلاس دوقطبی شود و بايد دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر براي همه شود. . . .

چه کنیم محیط مدرسه شاد و دلپذیر باشد؟

از دانش‌آموزان خواست تا برايش بنویسند که آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذير، شاد، دلخواه و پرنشاط است؟ دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چکار بايد بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذيرتر و براي دانش‌آموزان امنتر و دوست داشتنی‌تر شود. . . .

چه کنیم محیط مدرسه شاد و دلپذیر باشد؟

از دانش‌آموزان خواست تا برايش بنویسند که آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذير، شاد، دلخواه و پرنشاط است؟ دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چکار بايد بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذيرتر و براي دانش‌آموزان امنتر و دوست داشتنی‌تر شود.  . . .

مدرسه شاد و با نشاط - چگونگی ایجاد فضای شاد در مدارس

در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر بايد عنوان کرد که شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد و
ادامه مطلب . . .

شاداب سازی کتابخانه هنرستان

طرح شاداب‌سازی فضای كتابخانه هنرستان به منظور ارتقای میزان مطالعه دانش آموزان و پویایی كتابخانه‌ براي استفاده مراجعان و جذب آنها  انجام شد.زیباسازی و شاداب سازی محیط كتابخانه ها امری ضروری ست.براي رسیدن به نقطه مطلوب بايد فضای محيطي این بخش شاداب سازی و زیباسازی شود و علاوه بر منابع موجود كه منابعی مفید و آموزنده است محيطي كه دانش آموزان در آن قرار می گیرند بايد از معماری و آراستگی مناسبی برخوردار باشد.یكی از راه های جذب عضو در كتابخان . . .

 برای یک مدرسه شاداب چه کارهایی می توانیم انجام دهیم ؟

 براي یک مدرسه شاداب چه کارهايي می توانیم انجام دهیم ؟۱- همیشه چهره خندان و تبسم را در نگاه و صورت خود داشته باشیم ۲- در معاشرت با اطرافیان با احساس و شاداب باشیم ۳- رفتارهای مثبت را برجسته و توجه نماییم ۴- از کلمات محبت آمیز و خودمانی در سخنان خود استفاده کنیم ۵- کبرو غروربی جا نداشته باشیم وخود را برتر از دیگران ندانیم ۶- برنامه های شاد در ساعات تفریح در مدرسه داشته باشیم .۷- از موسیقی در ساعات مناسب به موقع استفاده کنیم ۸- دیگران را دعوت به . . .

خانه ی دوم ما

    مدرسه پس از گهواره مادر ، دومین خاستگاه پرورش ، تعلیم و تربیت فرزندان هر کشوریست که اگر بیشتر از مادر ، مهر و خیرخواهی نسبت به اطفال خویش نداشته باشد ، کمتر از وی نیز این احساس را ندارد. دوران مدرسه ، دوران دوستی بین دوستان ، تعلیم و تدریس معلمان ، ادب آموزی دانش آموزان و فرهیختگی پاره ی تنان کشورند. 
  مدرسه ، هرروز چشم خویش را به راه ها دوخته و منتظر رسیدن فرزندانش می شود تا آنها را با دستان پر مهر خویش نوازش کند و راه زندگانی را به آنان ب . . .

صحبت های رئیس جمهور درباره ی محیط مدرسه

آیا محیط مدرسه محيطي دلپذير، شاد و پرنشاط است؟
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: بايد دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر براي همه شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که بايد حس کنید در آینده . . .

صحبت های رئیس جمهور درباره ی محیط مدرسه

آیا محیط مدرسه محيطي دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: بايد دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر براي همه شود. به گزارش خبرگزاری مهر، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که بايد حس کنید در آینده . . .

عوامل شادی در مدرسه

الف)شاداب سازی ظاهر مدرسه با کارهايي مثل:فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسهزیباسازی ساختمان مدارسزیباسازی و تمیز بودن نمازخانه، کتابخانه و کارگاه پوشش های ظاهری معلم ها، مدیر و کارکنان، دانش آموزانرعایت بهداشتب)معلم شاد و با روحیهپ)جو مدرسه . . .

چیکار باید بکنیم مدرسه محیطی شاد باشد؟

چیکار بايد بکنیم مدرسه محيطي شاد باشد؟ شاداب سازی مدارس را بايد در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین براي دستیابی به تحقق آرمان‌های مربوط به شاداب سازی مدارس بايد تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ايجاد شود.‏براى این که سلامت جسمانى و روانى کودکان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودمان حفظ شود، بايد سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم. . . .

مدیرمدرسه و ایجاد مدرسه شاد

 مدیر محترم مدرسه به عنوان سرپرست مدرسه در ايجاد مدرسه شاداب نقش مهمی دارد. مدیران می توانند با انتخاب رنگ مناسب و شاد براي روپوش دانش آموزان در ايجاد روحیه شادی و نشاط در دانش آموزان کمک کنند. همچنین با انتخاب رنگ آمیزی شاد براي کلاسها و انتخاب رنگ و طرح شاد براي پرده کلاسها ، نصب و راه اندازی دیتا پروژکتور در کلاس فضایی شاداب را در کلاس فراهم کنند. همچنین با نقاشی زیبا و رنگارنگ در حیاط مدرسه و دیوارها و تابلو اعلانات مدرسه شاد را ايجاد ک . . .

رئیس جمهور با بیان اینکه اساس محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شمااز اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که بايد حس کنید در آینده معلم خوب، پزشک حاذق، استاد دانشگاه، مدیر عالی‌مقام و مهندس خوب باشید. در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزانسوال کرد که آیا محیط مدرسه محيطي دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام دادتا این . . .

افزایش نشاط در مدرسه

ايجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود . . .

پرسش رئیس جمهور

" آیا محیط مدرسه محيطي دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ براي ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شادابتر، دل‌پذیرتر و امنتر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید. "
 
چشم آقای رئیس جمهور ، براي پاسخ به پرسش شما ، دست به قلم می شوم .
 
  . . .

راههای افزایش نشاط در مدرسه

ايجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود . . .

راههای افزایش نشاط در مدرسه

 ايجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود . . .

شادابی در مدرسه

الف)شاداب سازی ظاهر مدرسه با کارهايي مثل:فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسهزیباسازی ساختمان مدارسزیباسازی و تمیز بودن نمازخانه، کتابخانه و کارگاه پوشش های ظاهری معلم ها، مدیر و کارکنان، دانش آموزانرعایت بهداشتب)معلم شاد و با روحیهپ)جو مدرسهمنبع:تابناک (چهارمحال و بختیاری) . . .

چگونگی ایجاد فضای شاداب در مدارس

مدرسه اگر ایستا، غم زده و میرنده باشد دانش آموزان به جای نشاط و طراوت و شادابی، انزجار و به جای مهربانی و عشق ورزی، حسادت و کینه توزی را می آموزند. در مدرسه پویا، امید به زندگی، موفقیت و کنجکاوی، شادی و طراوت تحصیلی، برانگیزنده و تحقق دهنده استعدادها و نیازهای فطری و مقتضیات آتی دانش آموزان است.
در تبیین موضوع، شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلام به ايجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری م . . .

پرسش مهر 99-98 آیا محیط مدرسه دلپذیر،دلخواه و شاد است؟

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط براي شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار بايد بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذيرتر و براي دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟" . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ايجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ايجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ترس

این که تصمیم بگیری یک باره همه چیز رو عوض کنی واقعا سخته. این که بخوای فکر کنی واقعا دیگه شاید هیچ وقت توی زندگیت وجود نداشته باشه. خب این هم سخته. به نظرم فکر کردن بهش می تونه تا روز ها حالت رو بد کنه و همه اش یه دلیل داره. ما از ترس هامون می ترسیم.
وقتی داریش حاضری هر کاری بکنی که از دستش ندی، در واقع همیشه یه ترسی توی دلت هست که اگه بره واقعا زندگی واسم بی معنا می شه، و وقتی هم از دستش می دی ترس از این رو داری که نکنه دیگه هیچ وقت برنگرده. و چیز . . .

keyboard_arrow_up