98Blogs

مرجع بلاگر ایران - جدید ترین ها از وبلاگ های پارسی

به 98Blogs بزرگترین مرجع بلاگر ایرانی خوش آمدید!
هدف 98Blogs این است تا وبلاگ نویسان ایرانی بهتر دیده شوند و سریع تر پیشرفت کنند.

ثبت شکایت

حل المسائل کتاب هدایت حرارتی لطیف جی جی

Solution Manual for Power Systems Analysis – Arthur Bergen, Vijay Vittal

حل المسائل کتاب بررسی سیستم های قدرت آرتور برگن و ویجي ویتال
Solution Manual for Power Systems Analysis – 2nd Edition
نویسنده(گان): Arthur R. Bergen, Vijay Vittal

این حل المسائل به صورت دستنویس می باشد و کل تمرینات کتاب درسی (فصل های 1 تا 14) را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که این حل المسائل، حل المسائل رسمی کتاب است و از طریق انتشارات اصلی تهیه شده است.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
102

حجم فایل زیپ شده
4.81 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Heat Conduction – Latif Jiji

حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدايت لطيف جي جي – ویرایش سوم
Solution Manual for Heat Conduction – 3rd Edition
نویسنده(گان): Latif M. Jiji
در این صفحه دو محصول جداگانه به فروش می رسند.
محصول اول:  این حل المسائل کامل نمی باشد. لیست تمرینات حل شده در اینجا آورده شده است.
محصول دوم: این محصول شامل دو فایل پی دی اف 96 و 79 صفحه ای به ترتیب برای حل کامل فصل های دوم و سوم می باشد.
مشخصات محصول اول

فرمت
PDF

تعداد صفحات
81

حجم فایل زیپ شده
945 کیلوبایت

مشخصات محصول دوم

فرمت
PDF

تعداد صفح . . .

Solution Manual for Economics – Daron Acemoglu, David Laibson

حل المسائل کتاب اقتصاد دارون عجم اوغلو – ویرایش اول
Solution Manual for Economics – 1st Edition
نویسنده(گان): Daron Acemoglu, David Laibson, John A. List

این حل المسائل، شامل حل اکثر مسائل کتاب درسی (همه فصل های 1 الی 29) می باشد. به ندرت حل برخی تمرینات وجود ندارد. جهت مشاهده لیست تمرینات حل شده اینجا کلیک کنید. به جهت آنکه جهت تهیه این فایل به ازای هر حل یک بار اسکرین شات (با ابعاد مختلف) تهیه شده است؛ در نتیجه قیمت این حل المسائل متفاوت از بقیه حل المسائل های سایت می باشد.
مشاهده ش . . .

Solution Manual for Linear Systems Theory – Joo Hespanha

حل المسائل کتاب نظریه سیستم های خطی جائو هسپانها – ویرایش دوم
Solution Manual for Linear Systems Theory – 2nd Edition
نویسنده(گان): Joo P. Hespanha

این محصول، حل اکثر تمرینات آخر فصل کتاب درسی ویرایش دوم (فصل های 1 تا 24) را دارا می باشد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات حل المسائل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
84

حجم فایل زیپ شده
1.09 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول
  . . .

Solution Manual for An Introduction to Fluid Mechanics – Faith Morrison

حل المسائل کتاب مقدمه ای بر مکانیک سیالات فاتیح موریسون
Solution Manual for An Introduction to Fluid Mechanics
نویسنده(گان): Faith A. Morrison

این حل المسائل، کل تمرینات کتاب درسی (فصل های 1 تا 10) را پوشش می دهد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
1057

حجم فایل زیپ شده
25.6 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Advanced Thermodynamics Engineering – Kalyan Annamalai, Ishwar Puri

حل المسائل کتاب ترمودینامیک مهندسی پیشرفته کالیان آنامالای و ایشوار پوری – ویرایش دوم
Solution Manual for Advanced Thermodynamics Engineering – 2nd Edition
نویسنده(گان): Kalyan Annamalai, Ishwar K. Puri, Milind A. Jog

این حل المسائل کلیه فصل های کتاب درسی ویرایش دوم (فصل های 1 تا 14) را پوشش می دهد. در کنار حل المسائل، پوشه ای به نام Thermolab دارد که حاوی فایل های excel مرتبط با این کتاب می باشد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
533

حجم فایل زیپ شده
11 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solutions Manual for Basic College Mathematics – Irina Kleyman

حل المسائل کتاب ریاضیات مقدماتی دانشگاه ایرینا کلیمن
Students Solutions Manual for Basic College Mathematics
نویسنده(گان): Irina Kleyman

این حل المسائل کل تمرینات کتاب درسی (فصل های 1 تا 10) به همراه اپندیکس A و B را پوشش می دهد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
234

حجم فایل زیپ شده
2.13 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Solid Mechanics – Clive Dym, Irving Shames

حل المسائل کتاب مکانیک جامدات ایروینگ شیمز و کلایو دیم – ویرایش Augmented
Solution Manual for Solid Mechanics: A Variational Approach – Augmented Edition
نویسنده(گان): Clive L. Dym, Irving H. Shames

این حل المسائل، حل تمرینات کل فصل های 1 تا 11 کتاب درسی را پوشش می دهد. فصل هشتم کتاب درسی هیچ تمرینی ندارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
262

حجم فایل زیپ شده
2.40 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

حل المسائل کتاب english through reading

حل المسائل کتاب english through reading
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
حل تمرینات کتاب English through reading - آپاراتhttps://www.aparat.com › result › حل_تمرینات_کتاب__English_th.دانلود ترجمه کتاب English through reading { همراه با حل تمرین }. shopping . حل تمرین و آموزش ریاضی 3 پایه دوازدهم تجربی بخش حل تمرینات کتاب درسی.کتاب English through reading بهمراه ترجمه و حل .https://mihanvideo.com › rieWE › کتاب__English_through_readin.۱۵ آبان ۱۳۹۷ - کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این قسمت ترجمه کتاب Engli . . .

Solution Manual for Optimal Control Systems – Subbaram Naidu

حل المسائل کتاب کنترل بهینه سیستم ها سوبارام نایدو  – ویرایش اول
Solution Manual for Optimal Control Systems – 1st Edition
نویسنده(گان): D. Subbaram Naidu

این حل المسائل، اکثر تمرینات فصل های 2 الی 7 کتاب درسی را پوشش می دهد و طبق بازخورهای رسید گاها نواقصی دارد. کدنویسی متلب نیز تنها در حل برخی مسائل منتخب استفاده شده اند. هچنین برخی فایل های جانبی نظیر کدهای برنامه نویسی متلب در این مجموعه قرار دارند.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
154

حجم فایل زیپ شد . . .

Solution Manual for Supply Chain Management – Sunil Chopra

حل المسائل کتاب مدیریت زنجيره تامین سانیل چوپرا – ویرایش هفتم
Solution Manual for Supply Chain Management: Strategy, Planning, and Operation – 7th edition
نویسنده(گان): Sunil Chopra

این مجموعه شامل حل المسائل، بانک سوالات و پاورپوینت های آموزشی برای ویرایش هفتم کتاب درسی (تمامی فصل های 1 تا 17) می باشد. برای هر فصل یک فایل حل المسائل با صورت فایل ورد وجود دارد. همچنین برای هر فصل یک بانک سوالات با فرمت پی دی اف وجود دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
WORD + PDF

تعداد صفحات


حجم فایل . . .

دانلود کتاب نگرشی بر طیف سنجی پاویا همراه حل المسائل

 دانلود کتاب نگرشی بر طیف سنجي پاویا همراه حل المسائل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#آموزش و حل تمرین های نگرشی بر طیف سنجي سیلور اشتاین!www.lib.ir › book › نگرشی-بر-طیف-سنجيشیمی فیزیک مولکولی با نگرشی بر شیمی کوانتومی، طیف سنجي مولکولی، ترمودینامیک آماری. استناد. اطلاعات استناد دهی . پدیدآورنده : نوشته‌ دونا‌لد پا‌ویا‌، گری لمپمن‌، جورج‌ کریز,عنوان‌. کتابخانه: نگرشی بر طیف سنجي , حل المسائل کتاب و تمرینهای جدید. استناد نگرشی‌ بر مسا‌ . . .

Solution Manual for Global Marketing – Warren Keegan, Mark Green

حل المسائل کتاب بازاریابی جهانی وارن کیگان و مارک گرین (+ تست بانک)  – ویرایش نهم
Solution Manual for Global Marketing – 9th Edition
Test Bank for Global Marketing – 9th Edition
نویسنده(گان): Warren J. Keegan, Mark C. Green

این محصول شامل شامل حل المسائل (که خود شامل جواب Discussion Questions و Case ها و … )، بانک سوالات، اسلاید های آموزشی کتاب، فایل های اکسل و برخی فایل های جانبی می باشد. این محصول کل فصل های کتاب درسی (فصل 1 الی 17) را پوشش می دهد. حجم کل مجموعه 90.3 می باشد.
دانلود نمونه رایگان حل المسائل (فصل دو . . .

Solution Manual for Heat Conduction – David Hahn, Necati Özisik

حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدايتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک – ویرایش سوم
Solution Manual for Heat Conduction – Third Edition
نویسنده(گان): David W. Hahn, M. Necati Ozisik

این حل المسائل، کل فصل های 1 تا 15 کتاب درسی را پوشش می دهد و به ازای هر فصل یک فایل پی دی اف جداگانه دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
574

حجم فایل زیپ شده
61.60 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Condensed Matter Physics – Michael Marder

حل المسائل کتاب فیزیک ماده چگال مایکل ماردر – ویرایش اول
Solution Manual for Condensed Matter Physics – 1st Edition
نویسنده(گان): Michael P. Marder

توضیح اینکه این حل المسائل کامل نمی باشد و برخی مسائل فصل های 6، 7، 11، 12، 17، 22، 23، 24، 25، 26 و 27 را پوشش می دهد.
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
38

حجم فایل زیپ شده
793 کیلوبایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Adaptive Filters – Behrouz Farhang-Boroujeny

حل المسائل کتاب فیلترهای وفقی (تطبیقی): نظریه و کاربردهای بهروز فرهنگ بروجنی – ویرایش دوم
Solution Manual for Adaptive Filters: Theory and Applications – 2nd Edition
نویسنده(گان): Behrouz Farhang-Boroujeny

این حل المسائل فصل های 1 تا 20 کتاب درسی ویرایش دوم را پوشش می دهد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
2

حجم فایل زیپ شده
2.51 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Introduction to Biomedical Engineering – John Enderle, Joseph Bronzino

حل المسائل کتاب مقدمه ای بر مهندسی پزشکی جان اندرله و جوزف برنزینو – ویرایش سوم
Solution Manual for Introduction to Biomedical Engineering – 3rd Edition
نویسنده(گان): John Enderle, Joseph Bronzino

توضیح اینکه این حل المسائل کل فصل های 1 تا 17 کتاب درسی را پوشش می دهد و به ازای هر فصل یک فایل پی دی اف وجود دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
615

حجم فایل زیپ شده
17.4 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Introduction to Wireless Systems – Bruce Black, Philip DiPiazza

حل المسائل کتاب مقدمه ای بر سیستم های بی سیم بروس بلک و فیلیپ دی پیزا – ویرایش اول
Solution Manual for Introduction to Wireless Systems – 1st Edition
نویسنده(گان): Bruce A. Black, Philip S. DiPiazza, Bruce A. Ferguson, David R. Voltmer, Frederick C. Berry

این حل المسائل کل تمرینات آخر فصل کتاب درسی را پوشش می دهند. فصل های 1 و 8 هیچ تمرینی ندارند.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
73

حجم فایل زیپ شده
0.97 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Principles of Plasma Physics for Engineers and Scientists – Umran Inan, Marek Gołkowski

حل المسائل کتاب مبانی فیزیک پلاسما برای فیزیک و مهندسی – عمران اینان و مارک گولکوفسکی
Solution Manual for Principles of Plasma Physics for Engineers and Scientists – HarPsc Edition
نویسنده(گان): Umran S. Inan, Marek Gołkowski

توضیح اینکه این محصول علاوه بر حل المسائل، اسلاید آموزشی را نیز دارا می باشد. خود حل المسائل 100 صفحه می باشد و فصل های 1 تا 14 کتاب درسی را پوشش می دهد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
100

حجم فایل زیپ شده
7.17 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Fundamentals of Nanoelectronics – George Hanson

حل المسائل کتاب مبانی نانوالکترونیک جورج هانسون
Solution Manual for Fundamentals of Nanoelectronics
نویسنده(گان): George W. Hanson

این محصول حل تمرینات کل کتاب درسی (فصل های 1 تا 10) را پوشش می دهد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
55

حجم فایل زیپ شده
416 کیلوبایت

***
انتقال به صفحه محصول
  . . .

Solution Manual for Mechatronics – Godfrey Onwubolu

حل المسائل کتاب اصول و کاربردهای مکاترونیک Onwubolu
Solution Manual for Mechatronics: Principles and Applications
نویسنده(گان): Godfrey Onwubolu

این محصول کل کتاب درسی (فصل های 1 تا 17 + اپندیکس 2) را پوشش می دهد و به ازای هر فصل یک فایل پی دی اف دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
172

حجم فایل زیپ شده
1.24 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Electronic Commerce 20 – Efraim Turban , Jon Outland

حل المسائل کتاب تجارت الکترونیک 20: دورنمای مدیریتی و شبکه های اجتماعی افرایم توربان و جان آتلند – ویرایش نهم
Solution Manual for Electronic Commerce 20: A Managerial and Social Networks Perspective – 9th Edition
نویسنده(گان): Efraim Turban , Jon Outland , David King , Jae Kyu Lee , Ting-Peng Liang , Deborrah C. Turban

این محصول در کنار حل المسائل 251 صفحه ای، بانک سوالات چهار گزینه ای 84 صفحه ای نیز دارا می باشد. این حل المسائل کلیه فصلهای کتاب درسی (1 تا 15) را پوشش می دهد و شامل جواب قسمت های مختلف کتاب درسی از جمله پرسش های مرو . . .

دانلود خلاصه اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم pdf

خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم
همراه نمونه سوال
بی شک این بسته کامل ترین بسته آموزشی  اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم موجود در اینترنت می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم - داکز دی ال https://docsdl.blogsky.com › post-51985 › Translate this page Aug 5, 2016 - خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم برای دانشگاه پیام نور. برای خرید و دانلود اینجا کلیک کنید · خری . . .

Solution Manual for Chemical Engineering Fluid Mechanics – Ron Darby, Raj Chhabra

حل المسائل کتاب مکانیک سیالات در مهندسی شیمی ران داربی – ویرایش سوم
Solution Manual for Chemical Engineering Fluid Mechanics – Third Edition
نویسنده(گان): Ron Darby, Raj P. Chhabra

این محصول، حل تمرینات همه فصل های 1 تا 16 کتاب درسی را پوشش می دهد. با وجود اینکه حل المسائل تعداد 993 دارد و کامل می باشد اما طبق گزارشات رسیده گاها به صورت تک و توک برخی تمرینات وجود ندارند.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
993

حجم فایل زیپ شده
12.9 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual and Test Bank for Ethics Across the Professions – Clancy Martin, Wayne Vaught

حل المسائل کتاب اخلاق در همه مشاغل کلنسی مارتین  – ویرایش دوم
Solution Manual and Test Bank to Accompany Ethics Across the Professions: : A Reader for Professional Ethics – 2nd Edition
نویسنده(گان): Clancy Martin, Wayne Vaught, and Robert C. Solomon

این محصول شامل حل المسائل، بانک سوالات و اسلاید های آموزشی برای کل فصل های 1 تا 8 کتاب درسی می باشد.
دانلود نمونه
مشخصات فایل

فرمت
Word

تعداد صفحات
191

حجم فایل زیپ شده
4.03 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Fundamentals of Database Management Systems – Mark Gillenson

حل المسائل (+ تست بانک) کتاب مبانی سیستم های مدیریت پایگاه داده مارک گیلنسون – ویرایش دوم
Solution Manual (+ Test Bank) for Fundamentals of Database Management Systems – 2nd edition
نویسنده(گان): Mark L. Gillenson

توضیح اینکه این محصول شامل حل المسائل، بانک سوالات (تست بانک)، اسلاید های آموزشی، آزمون آنلاین و مثالها می باشد و کلیه فصلهای 1 تا 14 کتاب درسی ویرایش دوم را پوشش می دهد. حجم کلی محصول 20.3 مگابایت می باشد.
دانلود نمونه رایگان حل المسائل
دانلود نمونه رایگان بانک سوالات 
مشخصات فایل . . .

خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم pdf

خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم
همراه نمونه سوال
بی شک این بسته کامل ترین بسته آموزشی  اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم موجود در اینترنت می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 تالیف مقدم و شفیع زاده تست . undo.learnfox.ir › undo › html - Translate this page دانلود خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 براساس کتاب عبدالکریم مقدم و علی شفیع زاده از انتشارات پیام نور، مناسب برای دا . . .

Solution Manual for Database Systems – Carlos Coronel, Steven Morris

حل المسائل و تست بانک کتاب سیستم های پایگاه داده کارلوس کرونل و استیون موریس – ویرایش سیزدهم
Solution Manual and Test Bank for Database Systems: Design, Implementation, & Management – 13th Edition
نویسنده(گان): Carlos Coronel, Steven Morris

این محصول شامل حل المسائل، بانک سوالات (تست بانک)، اسلاید های آموزشی پاورپوینت و فایل های جانبی می باشد و کلیه فصل های 1 تا 16 کتاب درسی به همراه تمامی اپندیکس ها را پوشش می دهد. سایز کلی محصول 53.33 مگابایت می باشد.
دانلود نمونه رایگان حل المسائل
دانلود نمونه رای . . .

Solution Manual for Operations Management – Lee Krajewski, Manoj Malhotra

حل المسائل کتاب مدیریت عملیات: فرایندها و زنجيره تامین لی کراجفسکی – ویرایش یازدهم

Solution Manual for Operations Management: Processes and Supply Chains – 11th Edition
نویسنده(گان): Lee J. Krajewski, Manoj K. Malhotra, Larry P. Ritzman

این محصول شامل حل تمرینات فصل های 1 الی 15 به همراه اپندیکس های A و  B و  C و D و  E و  G و  H و  I و  J و K می باشد که به ازای هر فصل یا اپندیکس یک فایل پی دی اف و رورد به عنوان حل المسائل وجود دارد. همچنین پوشه ای با عنوان Video Cases شامل فایل جانبی این کتاب می باشد.
دانلود نمونه رای . . .

ریاضی و فیزیک

دانلود رایگان حل المسایل ارفکن ریاضی و فیزیک
کتاب ریاضی فیزیک آرفکن کتاب مناسب جهت مرجع درس روش های ریاضی در اپتیک (3 واحد) از دروس اصلی کارشناسی مهندسی اپتیک و لیزر و نیز درس روش های ریاضی در فیزیک می باشد. به صورت کامل و با ترجمه ی فارسی و کیفیت خارق العاده کتاب روش zwnj;های ریاضی در فیزیک نوشته zwnj;ی جورج آرفکن و هانس .
دریافت فایل

حل المسائل کتاب روش های ریاضی در فیزیک جورج آرفکن هانس وبر
حل المسائل کتاب روش های ریاضی در فیزیک جورج آرفکن هانس . . .

Solution Manual for Risk Analysis in Engineering – Mohammad Modarres

حل المسائل کتاب تحلیل ریسک در مهندسی محمد مدرس: تکنیک ها، ابزارها و روندها  – ویرایش اول
Solution Manual for Risk Analysis in Engineering: Techniques, Tools, and Trends – 1st edition
نویسنده(گان): Mohammad Modarres

این محصول، حل تمرینات کل کتاب درسی (فصل های 2 تا 9) را پوشش می دهد.
دانلود نمونه رایگان 
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
247

حجم فایل زیپ شده
816 کیلوبایت

***
انتقال به صفحه محصول
  . . .

حل المسائل ریاضی دوازدهم رشته تجربی کل کتاب

گام به گام ریاضی دوازدهم تجربی کل کتاب
وب درسگام به گام ریاضی تجربی, گام به گام ریاضی دوازدهم تجربی

با سلام ! در این مطلب از سایت، گام به گام ریاضی دوازدهم تجربی کل کتاب یا همون حل المسائل ریاضی دوازدهم رشته تجربی را براتون قرار دادیم .در این فایل به تمامی سوالات و پرسش های کتاب ریاضی دوازدهم پاسخ داده است .  جزوه ریاضی دوازدهم تجربی
حل المسائل ریاضی دوازدهم رشته تجربی کل کتاب
فصل ۱ــ تابع — پاسخ به تمام پرسش های کار در کلاس و تمرین های سه درس . . .

Solution Manual for An Introduction to Combustion – Stephen Turns

حل المسائل کامل کتاب مقدمه ای بر احتراق استفان ترنز – ویرایش سوم
Solution Manual for An Introduction to Combustion: Concepts and Applications – 3rd Edition
نویسنده(گان): Stephen R. Turns

توضیح اینکه این حل المسائل به صورت دستنویس و کامل می باشد و شامل حل تمرینات فصل های 2 الی 17 می باشد (مجموعا 16 فصل را پوشش میدهد و فصل 1 هیچ تمرینی در آخر فصل ندارد). همچنین لازم به ذکر است که این فایل به صورت ارزی و از فروشندگان خارجي تهیه گردیده است و از این بابت قیمت بالایی دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات . . .

Solution Manual for Fundamentals of Structural Dynamics – Roy Craig, Andrew Kurdila

حل المسائل کتاب مبانی دینامیک سازه های روی کرایگ و آندره کوردیلا – ویرایش دوم
Solution Manual for Fundamentals of Structural Dynamics – 2nd Edition
نویسنده(گان): Roy R. Craig, Andrew J. Kurdila

این محصول تنها تمرینات فرد کتاب درسی را شامل می شود و کلیه فصل های 1 تا 17 کتاب درسی را پوشش می دهد. هیچ تمرین حل شده ای برای فصل های 6، 15 و 16 وجود ندارد. همچنین برخی منابع جانبی نیز همراه این محصول قرار گرفته است.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
252

حجم فایل زیپ شده
20.7 مگابایت

*** . . .

Solution Manual for Cryptography and Network Security – Behrouz Forouzan

حل المسائل کتاب رمزنگاری و امنیت شبکه بهروز فروزان – ویرایش اول
Solution Manual for Cryptography & Network Security – 1st Edition
نویسنده(گان): Behrouz Forouzan
توضیح اینکه این محصول حل تمرینات فصل های 1 تا کتاب درسی را پوشش می دهد و به ازای هر فصل یک فایل پی دی اف دارد. همچنین اسلاید های آموزشی برای همه فصل ها در این مجموعه قرار دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
196

حجم فایل زیپ شده
30.6 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Fabrication Engineering – Stephen Campbell

حل المسائل کتاب مهندسی ساخت در مقیاس میکرو و نانو استفان کمپبل – ویرایش سوم
Solution Manual for Fabrication Engineering at the Micro and Nanoscale 3rd Edition
نویسنده(گان): Stephen A. Campbell

مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
75

حجم فایل زیپ شده
507 کیلوبایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Modern Semiconductor Devices for Integrated Circuits – Chenming Hu

حل المسائل کتاب قطعات مدرن نیمه هادی برای مدارهای مجتمع چنمینگ هو – ویرایش اول
Solution Manual for Modern Semiconductor Devices for Integrated Circuits – 1st Edition
نویسنده(گان): Chenming C. Hu

این محصول، شامل حل تمرینات و فایل های پاورپوینت جانبی می باشد و کل کتاب درسی (فصل های 1 تا 8) را پوشش می دهد و به ازای هر فصل یک فایل پی دی اف دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
122

حجم فایل زیپ شده
14.5 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Wastewater Treatment Plants – Syed Qasim

حل المسائل کتاب طراحی، برنامه ریزی و راهبری تصفیه خانه های فاضلاب سید آر قسیم  – ویرایش دوم
Solution Manual for Wastewater Treatment Plants: Planning, Design, and Operation – Second Edition
نویسنده(گان): Syed R. Qasim

این محصول، حل تمرینات کتاب درسی را پوشش می دهد. فصل های 1 ، 5 و 23 تمرینی ندارند.
دانلود نمونه رایگان 
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
164

حجم فایل زیپ شده
3.84 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول
  . . .

Solution Manual for Introduction to Coding Theory – Ron Roth

حل المسائل کتاب مقدمه ای بر نظریه کدگذاری ران راس
Solution Manual for Introduction to Coding Theory
نویسنده(گان): Ron Roth

این محصول حل تمرینات فصل های 1 تا 14 به همراه اپندیکس را پوشش می دهد و به ازای هر فصل یک فایل پی دی اف وجود دارد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
492

حجم فایل زیپ شده
45.04 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Linear Algebra and Ordinary Differential Equations – Alan Jeffrey

حل المسائل کتاب جبر خطی و معادلات دیفرانسیل معمولی الان جفری
Solution Manual for Linear Algebra and Ordinary Differential Equations – Alan Jeffrey
نویسنده(گان): Alan Jeffrey

مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
111

حجم فایل زیپ شده
2.50 مگابایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

خلاصه اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم

خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم
همراه نمونه سوال
بی شک این بسته کامل ترین بسته آموزشی  اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم موجود در اینترنت می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 تالیف مقدم و شفیع . - onyxmedia host296.onyxmedia.ir › . Translate this page Oct 24, 20 - ادامه و دانلود. دانلود خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 براساس کتاب عبدالکریم مقدم و علی شفیع زاده از انتشارات پیام . . .

Solution Manual for Chemistry for Environmental Engineering and Science – Clair Sawyer, Perry McCarty

حل المسائل کتاب شیمی مهندسی محیط زیست و علوم کلایر سایر، پری مک‌کارتی و جن پارکین – ویرایش پنجم
Solution Manual for Chemistry for Environmental Engineering and Science – 5th Edition
نویسنده(گان): Clair N. Sawyer, Perry L. McCarty, Gene F. Parkin

این محصول، حل تمرینات فصل های 2 الی 34 کتاب درسی را پوشش میدهد.
دانلود نمونه رایگان 
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
242

حجم فایل زیپ شده
940 کیلوبایت

***
انتقال به صفحه محصول . . .

Solution Manual for Introduction to Real Analysis – Robert Bartle, Donald Sherbert

حل المسائل اصول آنالیز حقیقی رابرت گاردنر بارتل – ویرایش چهارم
Solution Manual for Introduction to Real Analysis Fourth Edition
نویسنده(گان): Robert G. Bartle, Donald R. Sherbert
این محصول تمرینات فصل 1 تا 11 کتاب درسی ویرایش چهارم را پوشش میدهد.
دانلود نمونه رایگان
مشخصات فایل

فرمت
PDF

تعداد صفحات
108

حجم فایل زیپ شده
655 کیلوبایت

***
انتقال به صفحه محصول
  . . .

با جرعه‌ای ز بوی تو از خویش می‌روم.

نمی‌دونم معجزه‌ی قلم و کاغذ و صفحه‌های کاهی کتاب‌ها دقیقاً چیه، که همیشه انگار یک پناهگاه» واقعی‌اند.
می‌شه بهشون پناه برد.
اما کاش وقتی به یک کتاب پناه می‌بریم، حواسمون باشه به هدايت‌کننده‌ترین کتاب. . . .

چگونه می‌توان؟

چگونه می‌توان؟ابر بود و باران نداشتآتش بود و شراره نداشتدرخت بود و سایه نداشتنور بود و روشنایی نداشتطوفان بود و آذرخش نداشتدریا بود و پیاپی موج نداشتای عشق به من بگو:چگونه می‌توان انسان بود و آرزو نداشت؟»  . . .

keyboard_arrow_up
هر هفته 7 فیلم رایگان !!
دانلود اپلیکیشن فیلم آپرا (upera.shop)