98Blogs

مرجع بلاگر ایران - جدید ترین ها از وبلاگ های پارسی

به 98Blogs بزرگترین مرجع بلاگر ایرانی خوش آمدید!
هدف 98Blogs این است تا وبلاگ نویسان ایرانی بهتر دیده شوند و سریع تر پیشرفت کنند.

ثبت شکایت

میرو آقا حسنه

اصول کافی جلد 3 ص283 حدیث 4و 5

امام صادق ع فرمودگام برداشتنم برای بر اوردن حاجت برادر مسلمانم نزد من محبوتر است از اینکه. هزار بنده ازاد کنم و هزار اسب زین ولجام کرده در راه خدا برم یعنی بجهاد بفرستم. امام صادق ع فرمود مومنی نیست که دراه حاجت  برادر مومنش گام بردار جز انکه خدای عزوجل برایش در هر قدمی حسنه ای نویسد وگناهی ریزد ودرجه یی بالا برد وسپس ده حسنه بیفزابد ودرحاجت اورا شعیع گرداند . . .

سوره عنکبوت 29

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هرکه این سوره را تلاوت کند حقتعالی به عدد هر مومن و منافقی که بوده و خواهد بود ده حسنه به او کرامت کند واگر د ر شب بیست وسوم رمضان خوانده شود  از اهل بهشت باشد .جهت تب دائم و درد ها شدن آن در آب و نوشیدن آن آب نافع است . . .

سوره الحجر 15

بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه این سوره را بخواند حق تعالی به عدد مهاجر و انصار و استهزا کنندگان  پیامبر ده حسنه برایش نویسد واگر آن را در آب بشویند و آبش را به زنی که شیرش کم است بدهند بسیار گردد و اگر همراه داشته باشد رزقش زیاد شود . . .

یتیم نوازی

هر مرد و زن مومنی از روی ترحم و مهربانی دست بر یتیمی بکشد خداوند متعال به عدد هر تار مویی که از زیر دستانش عبور می کند برایش حسنه ای می نویسد. و در حدیث دیگری فرمود: خداوند در مقابل هر تار مویی، در قیامت نوری به وی می دهد. . . .

راهکار هایی برای شادسازی مدارس۲

پیشنهاد به معلمان۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزانمنبع:porssh.com . . .

سوره نمل 27

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هرکه این سوره را تلاوت کند الله برایش ده حسنه نویسد بعدد هرکه سلیمان هود وشعیب و صالح و ابراهیم را تصدیق یا تکذیب کرده است و هرگاه روز قیامت بر خیزد لا اله الا الله گوید و هرکه آن را بخواند به او غش حادث نشود . . .

مینویسم نامه را

 پاداش نیكى پنهانى و سزاى افشا كننده بدى أَلْمُسْتَتِرُ بِالْحَسَنَةِ یَعْدِلُ سَبْعینَ حَسَنَةً، وَ الْمُذیعُ بِالسَّیِّئَةِ مَخْذُولٌ، وَالْمُسْتَتِرُ بِالسَّیِّئَةِ مَغْفُورٌ لَهُ ».پنهان كننده كار نیك [پاداشش] برابر هفتاد حسنه است، و آشكاركننده كار بد سرافكنده است، و پنهان كننده كار بد آمرزیده است . . .

زیارت سیدالشهدا ع در روز اربعین

 
 

بنا به فرموده امام عسکری(ع)؛ 
یکی از نشانه های مومن -که در این روایت مقصود شیعه است- زیارت سیدالشهدا در روز اربعین می باشد. [۱] زیارتی که با پای پیاده رفتنِ آن هم موضوعیت» دارد. چرا که امام صادق(ع) به یکی از دوستان خود می‌فرماید: قبر حسین(ع) را زیارت کن و ترک مکن. پرسیدم: ثواب کسى که آن حضرت را زیارت کند چیست؟ حضرت فرمود: کسى که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود خداوند به هر قدمى که برمى‏ دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو مى‏ فر . . .

سوره نور 24

بسم الله الرحمن الرحیم
 
مال ها و ن خود را به دز محکم خود در آورید با قرائت این سوره . یعنی هرکه این سوره را بخواند هرگز از اهل بیت او واقع نشود تا از دنیا رود و چون بمیرد هفتاد هزار فرشته اورا تشیع کنند وبرایش استغفار نمایند . هرکه این سوره را بخواندحق تعالی به عدد هر مومن و مومنه که بوده تا قیامت ده حسنه برایش نویسند .هرکه آن را نوشته وزیر بالش خود نهد متحلم نشود واگر در طشت مسی آن را بشویند و آب را به چهار پای ناخوش دام دهند خوب شود . . . .

راهکار هایی برای شادسازی مدارس

پیشنهاد به مدیران۱- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه۲- تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس۳- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت۴- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.۵- برقراری روابط حسنه در مدرسه۶- افزایش عزت نفس در کارکنان و دانش آموزان با روش های صحیح تشویقمنبع:پرسمان_تبیان . . .

سوره مریم 19

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هرکه  این سوره را بخواند نمیرد تا از آن به او رسد چیزی که او را در جان و مال وفرزندش بی نیاز کند ودر آخرت از اصحاب عیسی بن مریم باشد ودر آخرت به او مثل سلیمان بن داود در دنیا داده شود هرکه بخواند به عدد تکذیب کنند و تصدیق کننده زکریا ده حسنه به وی رسد هرکه این سوره را در شیشه پاک در منزل نگه دارد اصلا بدی به اهل آن خانه نرسد وخیر آن بسیار گردد و اگر آن را در آب شسته آب را بنوشد هر ترسی که دارد از بین رود . . .

سوره قصص 28

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هرکه این سوره را بخواند حقتعالی به عدد هرکه تصدیق موسی و تکذیب او را کرده ده حسنه برایش نویسد وهیچ فرشته ای در آسمان و زمین نماند مگر روز قیامت برای او گواهی دهد که صادق و مصدق بوده است هرکه این سوره را بخواند حسناتش ناشمار باشد وهرکه آن را همراه شخص گریز پا کند از گریختن محفوظ بماند وهرکس درد جگر یا درد شکم داشته باشد بر خود این سوره را آویزد شفا یابد واگر درد مندی بشوید و بخورد شفا یابد . . .

دعاهای منتخب من

چالش انتخاب دعاهای مورد علاقه؛ پیشنهاد  آقای گوارای  عزیز!
 
هر انسانی که خداباور است؛ یعنی وجود خداوند آفریننده و مدبر امور جهان را باور دارد، قطعا به دنبال راهی برای ارتباط با پروردگار می گردد.
 
در این رهگذر بهترین مناجات ها و دعاها از زبان انسان های برگزیده (پیامبران و امامان علیهم السلام) و بزرگان و صالحانی که معرفت حق را درک کرده اند، صادر می شود.
 
این دعاها چه در لفظ و چه در معنا و مفهوم، بهترین ها هستند و آنچه را در ذهن و در دل داریم . . .

روشهایی که معلمان می توانند در نشاط دانش اموزان نقش داشته باشند.

۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان . . .

پیشنهاد به معلمان

1-استفاده از روش های فعال تدریس2-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه 3-عدم استفاده از تنبیه بدنی4- استفاده از وسایل کمک آموزشی5- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان 6- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی 7- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای 8- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان9-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه10- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب . . .

فرازی اززیارت ناحیه مقدسه

امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) درزیارت ناحیه مقدسه خطاب به جدبزرگوارشان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) می فرمایند:لاندبنک صباحا ومساء ولابکین علیک بدل الدموع دما-بحارالانوارج101 ص 238
هرصبح وشام برتوگریه وشیون می کنم ودرمصیبت توبه جای اشک ،خون می گریم.
 
قال المهدی (علیه السلام )ان لی فی ابنته رسوالله اسوه حسنه -الغیبه طوسی ص 286
وجوداقدس بقیه الله الاعظم امام زمان( علیه السلام )می فرمایند:دختررسول خدا(فاطمه)برای من سرمشقی نیکوا . . .

رسیدگی به معلولین از نگاه رهبر معظم انقلاب :

رسیدگی به معلولین از نگاه رهبر معظم انقلاب : نگهدارى از معلولین و عقب افتادگان و كودكان و بزرگانى كه از سلامت جسمى برخوردار نیستند، یكى از بزرگترین صدقات و حسنات است. البته بهزیستى كشور، میداندارِ این كار مهم است؛ اما من به همه ملت عزیزمان عرض مى‏كنم: براى این‏كه این كار سامان بگیرد، همه باید احساس مسئولیت كنند. خودتان را جاى آن خانواده‏اى بگذارید كه یك كودك معلول و عقب‏افتاده ذهنى در میان خود دارند، تا ببینید چه حسنه بزرگى است كه انسان . . .

اصول کافی جلد 3 ص165 حدیث 3و4 و5 و6

امام صادق ع فرمود هر کس کم رو باشد کم دانشاست زیرا از پرسیدن شرم مبکند و مشگلات علمیش حل نمیشود. 4 امام باقر یا امام صادق ع فرمود حیا و ایمان در یکرشته و همدوشندو چون یکی از اندو رفت ودیگری هم در پی ان رود امام صادق ع فرمود ایمان ندارد کسیکه حیا ندارد6 رسول خدا ص فرمود حیا دوگونه است حیا عقل و حیا حماقت حیا عقل علم است  وحیا حماقت نادانی 7 رسول خدا ص فرمود هر که چهار خصلت داشته باشد واز سر تا پا غرق گناهان باشد خدا انهارا بحسنات تبدیل کند راستگویی . . .

پيشنهاد به معلمان

۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل كمك آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از كلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر كلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشكیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان۱ . . .

پیشنهاد به معلمان

۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان۱ . . .

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس

الف) پیشنهاد به مدیران     نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس        مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیتاستفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.          برقراری روابط حسنه در مدرسه . . .

پیشنهاد به معلمان برای شاداب سازی مدارس

پیشنهاد به معلمان برای شاداب سازی مدارس۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه -عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان  . . .

پیشنهاد به معلمان برای مدرسه شاد

-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان۱۲ . . .

صدقه

موقع صدقه دادن زرنگ باشید!
✅آیت الله مجتبی تهرانی:
❄️اگر می‌خواهی صدقه بدهی،همین طوری صدقه نده؛ زرنگ باش، حواست جمع باشد.
صدقه را از طـرف امـام رضـــا بــرای سـلامتی امام زمـان بـده!
این جوریبرای دو معصوم است؛دو معصومی که خدا آنها را دوست دارد،ممکن نیست خداوند این صدقه تو را رد کندتوهم اینجا حق واسطه‌گری‌ات را می‌گیری.
تو واسطه‌ای و همین حق واسطه‌گری‌ است که اجازه می‌دهد تو به مراحل خاص برسی.
❤️امام صادق (علیه السلام) :
✳️صدقه دادن . . .

راه کار های برای شاداب کردن مدرسه

۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان۱ . . .

پیشنهادی برای معلمان

۱-استفاده از روش های فعال تدریس ۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه ۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی ۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی ۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان ۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی ۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای ۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان ۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه ۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب ۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با د . . .

چهارمین مرکز سفره احسان

 
سلام و عرض ادباعضای بزرگوار باعث افتخار ومباهات است که به استحضار شما نیکوکاران گرانقدر عرض نمایمچهارمین مرکزسفره احسان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهابامسئولیت سلاله پاک حضرتش ؛ سادات خانم محمدی و ساکنان محترم ساختمان امین درمحله تهرانسر بلوار لاله ساختمان امین راه اندازی شد. این مرکز اولین مرکز با مشارکت جمعی درزمینه طبخ و توزیع غذای روزانه درراستای ترویج سنت حسنه غذای نذری  وسفره احسان حضرت زهراس می باشد.  . . .

پیشنهاد به معلمان

۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی . . .

شجره طیبه؛سفارش امام عسکری

امام عسکری(علیه السلام):دوخصلت است که ورای آن دوچیزی نباشد:ایمان به خداو سودرساندن به برادران.
امام عسکری(علیه السلام):دشمن ترین دشمن آدمی , خشم وشهوت اوست.هرکه براین دوچیره شودمقامش بلندگرددوبه هدف خودبرسد.
امام عسکری(علیه السلام):مؤمن راازسیمایش می شناسیم ومنافق رااز نشانه هایش.
امام عسکری(علیه السلام):چه زشت است برای مؤمن که خواسته ای داشته باشدکه اورابه خواری کشاند.
امام عسکری(علیه السلام):زیادیادخداویادمرگ باشیدوقرآن رازیادبخ . . .

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس

الف) پیشنهاد به مدیران۱- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه۲- تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس۳- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت۴- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.۵- برقراری روابط حسنه در مدرسه۶- افزایش عزت نفس در کارکنان و دانش آموزان با روش های صحیح تشویق . . .

پیشنهاد به معلم

1-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان۱ . . .

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس، پیشنهاد به مدیران

۱- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه۲- تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس۳- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت۴- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.۵- برقراری روابط حسنه در مدرسه۶- افزایش عزت نفس در کارکنان و دانش آموزان با روش های صحیح تشویق۷- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء و مربیان۸- برگزاری ار . . .

راهكارهاي مناسب جهت شاداب سازي مدارس

الف) پیشنهاد به مدیران۱- نظارت مشاركتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه۲- تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس۳- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت۴- استفاده از مدیریت مشاركتی كه باعث خلاقیت و ابتكار می شود.۵- برقراری روابط حسنه در مدرسه۶- افزایش عزت نفس در كاركنان و دانش آموزان با روش های صحیح تشویق6- تشكیل كمیته شاداب سازی مركب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء . . .

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس

پیشنهاد به مدیران 
1_نظارت های مشارکتی بر فعالیت های اموزشی و پرورشی مدرسه
2_تبادل تجربه موفق مدیران  در رابطه با شاداب سازی مدارس 
3_مطالعه در خصوص شادی و جایگاه ان در تعلیم و تربیت 
4_استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار میشود 
5_برقراری روابط حسنه در مدرسه 
6_افزایش عزت نفس در کارکنان و دامش اموزان با روش های صحیح تشویق
7_تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر ، مربی پرورشی ، دبیر ورزش ، هنر ، نماینده دبیران ، دانش اموزان  و انجمن ا . . .

راه هایی جهت شاداب سازی مدارس

پیشنهاد به معلمان1- استفاده از روش های فعال تدریس          2- استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه     3- عدم استفاده از تنبیه بدنی4- استفاده از وسایل کمک آموزشی       5- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان     6- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی          7- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای         8- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان    9- اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه         10- استفاده از موسیقی سر . . .

راههای ایجاد شادی در مدرسه(قسمت سوم)

پیشنهاد به معلمان1- استفاده از روش های فعال تدریس           2- استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه      3- عدم استفاده از تنبیه بدنی4- استفاده از وسایل کمک آموزشی       5- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان      6- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی           7- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای          8- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان     9- اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه          10- استفاده از موسیق . . .

پیشنهاد به معلمان درباره مدرسه شاد در شادی دانش آموزان دارد ؟

۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان۱ . . .

سوره شعرا 26

بسم الله الرحمن الرحیم
 
هرکه این سوره را تلاوت کند اورا ده حسنه باشد بعدد هرکه تصدیق نوح وهود و شعیب وصالح و ابراهیم وعیسی ومحمد و تکذیب  کنندگان آنها  است
الله هفت سوره بقره و آل عمران و نساء ومائده و انعام و اعراف وانفال را به جای تورات و سوره طه و طواسین بجای زبور آورده است هرکه طواسین یعنی سه سوره شعرا و نمل قصص را بخواند از اولیا الله می باشد و درجوار و پناه او جا گیرد ودر دنیا هرگز به او درویشی نرسد و چندان نعمت جلیلی به او دهند که فوق رض . . .

پیشنهاداتی برای دبیرومعلم

 ۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان . . .

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس (پیشنهاد به معلمان)

1- استفاده از روش های فعال تدریس  2- استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه  3- عدم استفاده از تنبیه بدنی 4- استفاده از وسایل کمک آموزشی    5- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان   6- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی   7- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای    8- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان   9- اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه    10- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب   11- تشکیل تیم های ورزش معلمان و . . .

جام سوم

" غمزه شوخ تو خونم به خطا می ریزد/ فرصتش باد که خوش فکر صوابی دارد"
1.خونی که به خطا ریخته می شود شایستگی این را دارد که اتصال به حق پیدا کند و اگر به صواب ریخته شود یعنی این که کسی را مجازات میکنند که گناهکار است و به همین سبب قصاص می شود.
2. بدی و گناه یعنی این که چیزی بین من و خدا بنشیند و مرا از خدا دور کند. حال اگر نماز، من را از خدا دور نماید، این نیز بدی من است. اگر من به نماز خود عجب ورزم و به حسنات خود غرور پیدا کنم حسنه نیز تبدیل به سیئه میشود.
3. . . .

از خوشحالی ام

 یکی از دوستای عزیز یه پست گذاشت از فلاکتش.منم خیلی اوقات همین کارو کردم اما عنوان پستش به من این ایده رو  داد که نقطه مقابلش عمل کنم و به جای فلاکت از خوشحالی م بگمخب اهمیت نداره امروزم روز کسل کننده ای بود چون قراره فردا جبران کنم و خودمو به ثبات میرسماگه مشکل امروز رو دارم حتما در جهت خرید قرص کافور اقدام میکنم.البته باید قبلش برم دکتر.نباید اجازه بدم این مشکل تمرکزمو بگیره.خب حالا!از خوشحالیم:خوشحالم که اینجا رو دارم و میتونم هر چرت و پر . . .

پیشنهاد به معلمان درباره مدرسه شاد در شادی دانش آموزان دارد ؟

۱-استفاده از روش های فعال تدریس۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آموزان۱ . . .

keyboard_arrow_up
هر هفته 7 فیلم رایگان !!
دانلود اپلیکیشن فیلم آپرا (upera.shop)