98Blogs

مرجع بلاگر ایران - جدید ترین ها از وبلاگ های پارسی

به 98Blogs بزرگترین مرجع بلاگر ایرانی خوش آمدید!
هدف 98Blogs این است تا وبلاگ نویسان ایرانی بهتر دیده شوند و سریع تر پیشرفت کنند.

ثبت شکایت

آیا یادگیری برای شما بانشاط وبرانگیزانندهاستدلایل آن رابنویسید

چند مورد از نظریه های یادگیری در آموزش

مقدمه :      نقش يادگيري در همه صحنه های زندگی نمایان است. يادگيري نه تنها در آموختن خاص مطالب درسی، بلكه در رشد هیجانی، تعامل اجتماعی و حتی رشد شخصیت نیز دخالت دارد. مثلا یاد میگیریم از چه چیزی بترسیم، چه چیز را دوست بداریم. چگونه مودبانه رفتار كنیم و چگونه صمیمیت نشان دهیم. با اینكه برخی صاحب نظران از جمله اسمیت و برودی فرایند تدریس و يادگيري را جدا از هم می پندارند، لیكن اكثر محققان و روانشناسان يادگيري، بر این باورند كه "همانطوری كه فروش . . .

مهارت‌هاي يادگيري

مهارت‌های يادگيريمقدمهمتعلم و محصل موفق كسی می‌تواند باشد كه مهارت‌های يادگيري را كسب و آنها را در دورة تعلیمی و تحصیلی‌اش به كار ببندد. اما، مهارت‌های يادگيري به چه معناست؟ براي جواب به این پرسش، در ابتدا مهارت، سپس يادگيري و در پایان مهارت‌های يادگيري را با هم مورد مطالعه قرار می‌دهیم.مهارت”مهارت یعنی برخورداری از توانائی‌هایی كه با آنها بتوان یك كار را در زمانی كوتاه‌تر، بشكلی درست‌تر و بصورتی راحت‌تر به انجام رساند. یما حمی . . .

انچه که برای بانشاط بودن مدرسه و انگیزه بیشتر برای درس خواندن واجب است

1 . حمایت از دانش آموزان2 . توأم ساختن درس با شعر و موسیقی3 . فعالیتهای گروهی4 . بیان درس بصورت داستان5 . ایجاد شادی و هیجان در محیط مدرسه6 . تغییر و تحول در مکان يادگيري7 . نقش معلم8 . گردش علمی9 . بازیهای تربیتیمنبع:http://hanasehi1.blogfa.com/post/53 . . .

وزیر آموزش و پرورش

# دیوار و فاصله بین خانه و مدرسه باید برداشته شود و هر دو محیط باید سالم و بانشاط و سرشار از شوق و انگیزه يادگيري باشد. همچنین روش‌های آموزشی و تربیتی باید مبتنی بر مشارکت جدی خانه و مدرسه و بر اساس انتخاب آگاهانه و مشارکت مسئولانه دانش‌آموزان طراحی و اجرا شود. # . . .

راهکارهایی برای ایجاد مدرسه ای بانشاط

ایجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود . . .

مدرسه شاد و بانشاط - شکوفایی خلاقیت در کلاس درس

به نظر میرسد ،براي بشر داشتن نشاط و روحیه شاد مهمترازغذاوخواب است.بچه هایی که فقر نشاط دارند یاد نخواهند گرفت.آيا ملاحظه کرده اید که انسان با چه شور و عشقی به دست ساخته خود مینگرد؟خداوند نیز هنگامی که بشررا آفرید با عشق از روح خود در آن دمید و فرمود:فتبارک ا.احسن الخالقین،این یکی دیگر از روشهایی است که براي فعال کردن کلاس ارائه میشود،تلاشی که دانش آموزان براي خلق کارهای جدید و متفاوت از دیگران به کار میبرند احساس توانمند را به آنها القا می . . .

چگونگی داشتن یک کلاس درس بانشاط و جذاب

       عوامل موثربرشادی و نشاط دانش اموزان در کلاس درس حالات ظاهری معلمجّو روانی و عاطفی کلاس درس تا حدودی زیادی به وضیعت روحی و روانی معلم بستگی دارد.وقتی معلم با روحیه ی شاد و بانشاط وارد کلاس شود ،دانش اموزان از مصاحبت و در کنار او بودن لذت خواهند برد.زیرا نخستین قدم براي ایجاد شادی ونشاط در کلاس , حالات ظاهری چهره ی معلم است.مهم بودن وبزرگی ،در اخم کردن و عبوس و ترش رو بودن نیست.معلمان عزیز براي اینکه بتوانند محیط کلاس درس را براي دانش آم . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

ایجاد یک مدرسه شاد و بانشاط

براي ایجاد یک محیط شاد در سطح مدارس اولین شرط ، مدیریت صحیح و شایسته می باشد که با برنامه ریزی های دقیق و به روز می تواند پایه های اصلی این محیط شاداب را ایجاد نماید و شرط بعدی همراهی و همدلی پرسنل و دانش آموزان آموزشگاه با مدیر مدرسه می باشد که عناصر کلیدی و حساس جهت پیشبرد اهداف مدیریتی می باشد . در مرحله ی بعد ، وجود امکانات و تجهیزات لازم جهت استفاده از توانمندی ها و استعدادهای کارکنان و دانش آموزان جهت شاداب سازی مدارس می باشد و همچنینک . . .

مدرسه خانه دوم

وزیر آموزش و پرورش : خانواده مدرسه اول و مدرسه خانه دوم است»دیوار و فاصله بین خانه و مدرسه باید برداشته شود و هر دو محیط باید سالم و بانشاط و سرشار از شوق و انگیزه يادگيري باشد. همچنین روش‌های آموزشی و تربیتی باید مبتنی بر مشارکت جدی خانه و مدرسه و بر اساس انتخاب آگاهانه و مشارکت مسئولانه دانش‌آموزان طراحی و اجرا شود.  . . .

مدرسه ای شاد تا همیشه

یکی از چیز های مهم دیگر این است که نباید شادی را در مدرسه از دانش آموزان گرفت زیرا باعث می شود انها از درس خواندن خسته بشوند و دیگر اشتیاقی به آن نداشته باشند.اهداف مدرسه ی شاد:1-  ایجاد فضای شاداب، بانشاط، پویا و جذاب با رعایت موازین شرعی2-  ایجاد تحرک و نشاط در بین دانش آموزان و معلمان جهت رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان3 - استفاده از توانمندی های دانش آموزان با اولویت تعمیق و ترویج فرهنگ فعالیت های گروهی4-  ایجاد انعطاف در برنامه . . .

شاداب سازی مدارس

بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و براي رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایج . . .

عوامل ايجاد مدرسه شاد و بانشاط

عوامل ایجاد مدرسه شاد و بانشاط- کاهش بار درسی- آموزش مهارت های زندگی- انجام دادن فعالیت های شادی بخش - انتقال مناسب اطلاعات- زیبا سازی محیط - شکوفایی استعدادها و کنجکاوی دانش آموزان - استفاده از دبیران با شایستگی های مناسب  - فراهم کردن امکانات رفاهی و تجهیزات مدرسه - برنامه ریزی صحیح آموزشی  - فراهم ساختن امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی - جلب مشارکت دانش آموزان در کارها و امورات مدرسه - سالم سازی محیط  - تقویت خلاق . . .

چگونگی ایجاد نشاط درمدرسه

یکی ازدغدغه های مسئولین مدرسه درطی سال تحصیلی ، ایجاد نشاط درمدرسه بین دانش آموزان است.ایجاد شورو شعف خودبه خود بوجود نمی آید، بلکه براي ایجاد آن درمدرسه یک سری ابزار،لوازم وامکانات لازم داریم.مدیر مدرسه می تواندبایک برنامه ریزی دقیق واستفاده بهینه ازامکانات موجود،ایجاد محیط آموزشی بانشاط،توانایی يادگيري وانگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. مدیران ومعلمان می توانند ازنظرات دانش آموزان دراین امرمهم استفاده نمایند. . . .

تأثیر شادی و نشاط بر یادگیری دانش آموزان

تأثیر شادی و نشاط بر يادگيري دانش آموزانبراساس تحقیقات و آمار به دست آمده، نرخ شادی در ایران بسیار پایین است و در برنامه ریزی‌های آموزشی نیز یا جایگاهی ندارد و یا بسیار کم به آن توجه می‌شود. یکی از مشکلات جامعه و مدارسی که از شادی و نشاط غافل هستند، افزایش بیماری‌های مختلف روانی از قبیل افسردگی و اضطراب است. شادی و نشاط به زندگی معنا می‌دهد و در پرتو آن دانش آموزان خصوصأ در دوران نوجوانی و جوانی می‌توانند خود را ساخته و پله‌های ترقی را یک . . .

تأثیر شادی و نشاط بر یادگیری دانش آموزان

تأثیر شادی و نشاط بر يادگيري دانش آموزانبراساس تحقیقات و آمار به دست آمده، نرخ شادی در ایران بسیار پایین است و در برنامه ریزی‌های آموزشی نیز یا جایگاهی ندارد و یا بسیار کم به آن توجه می‌شود. یکی از مشکلات جامعه و مدارسی که از شادی و نشاط غافل هستند، افزایش بیماری‌های مختلف روانی از قبیل افسردگی و اضطراب است. شادی و نشاط به زندگی معنا می‌دهد و در پرتو آن دانش آموزان خصوصأ در دوران نوجوانی و جوانی می‌توانند خود را ساخته و پله‌های ترقی را یک . . .

راهکارهای شاداب سازی مدارس

بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و براي رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایج . . .

مدرسه بانشاط

ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود.  . . .

راهکارهای شاداب سازی مدارس

راهکارهای شاداب سازی مدارس بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و براي رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان . . .

پخش فیلم های آموزنده در ساعات آزاد هنرجویان

مدارس چنان‌که باید از نشاط و سرزندگی و اشتیاقی که شرط لازم براي يادگيري است بی‌بهره هستند و بعضاً به یک محیط خشک و خشن تبدیل‌ شده‌اند.فاصله‌ای که بین ما و کشورهای توسعه‌یافته وجود دارد ناشی از عدم‌ تغییر روش‌های يادگيري است.با توجه به اینکه آموزش و پرورش باید فناوری های جدید و استفاده از آنها را سرلوحه روش های آموزشی خود قرار دهد و در صورت تحقق این مهم شاهد تحول در يادگيري و سهولت در انتقال پیام به دانش آموزان خواهیم بود.تلاش ما بر این . . .

راهکارهای شاداب سازی مدارس

بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و براي رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایج . . .

تاثیرات شادی ونشاط بر یادگیری تحصیلی

 راساس تحقیقات و آمار به دست آمده، نرخ شادی در ایران بسیار پایین است و در برنامه ریزی‌های آموزشی نیز یا جایگاهی ندارد و یا بسیار کم به آن توجه می‌شود. یکی از مشکلات جامعه و مدارسی که از شادی و نشاط غافل هستند، افزایش بیماری‌های مختلف روانی از قبیل افسردگی و اضطراب است. شادی و نشاط به زندگی معنا می‌دهد و در پرتو آن دانش آموزان خصوصأ در دوران نوجوانی و جوانی می‌توانند خود را ساخته و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند. تأثیر شادی و نشاط ب . . .

یکی از راهکارهای شاداب سازی مدارس

یکی از راهکارهای شاداب سازی مدارسبی شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد،مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و براي رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک،احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، نات . . .

چکیده

ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمی نشینند، قرآن دین اسلام را د . . .

نشاط در خانواده ها

نشاط از خانواده به دانش آموزان می رسد.براي همین با نشاط بودن خانواده ها در بانشاط شدن نوجوانان و جوانان خانواده بسیار نقش دارد؛و بلا همین نشاط دانش آموز یا دانشجو باید درس بخواند. . . .

روش صحیح مطالعه

بارها شنیده ایم كه دانش آموز یا دانشجویی می گوید :(( دیگرحال و حوصله خواندن این كتاب را ندارم ))یا ((آنقدرازاین كتاب خسته شده ام كه قابل گفتن نیست))ویا ((هرچقدرمیخوانم مثل اینكه كمتر یاد می گیریم))ویا ((10 بار خواندم و تكرار كردم ولی بازهم یاد نگرفتم))به راستی مشكل چیست ؟ آيا براي يادگيري درس واقعا" باید 10 بار كتاب را خواند ؟ آيا باید دروس خود را پشت سرهم مروركرد؟وآيا بایددهها بار درس راتكراركردتا یادگرفت ؟ مطمئنا" اگر چنین باشد ، مطالعه كاری سخت و . . .

هدف گذاري و تنظيم ليست اهداف در يادگيري

 هدف گذاری براي يادگيري، از جمله مباحثی است که بسیار مظلوم واقع شده و کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد    . نخستین مسئله این است که ما بسیاری از اوقات، شناخت اهمیت موضوع را براي شروع برنامه يادگيري کافی می‌دانیم.مثلاً اگر از کسی بپرسید که چرا می‌خواهد مدیریت زمان یاد بگیرد، ممکن است به شما بگوید به خاطر این‌که مدیریت زمان واقعاً مهم است.موضوعات مهم زیادی در دنیا وجود دارد و مهم بودن یک موضوع نمی&zwn . . .

تاثیر شادی در یادگیری

آيا شادی مخل يادگيري است؟خانم نل نادینگز فیلسوف تربیتی پرآوازه جهان، در کتاب جدید خود تحت عنوان "شادی و تعلیم و تربیت" مقدمه را با این پرسش آغاز می کند: چرا تعداد بسیار زیادی از انسان های تیزهوش و خلاق که جماعت سرشناس شان، بر جهان و پیشرفت های آن تاثیر گذار بودند، از مدرسه متنفر و فراری بودند؟ در پاسخ می گوید: چرا با وجود نظاره کردن این مصیبت اثبات شده (تنفر کودکان نخبه از مدرسه)، باز اصرار می کنیم که این بدبختی را با این عذر و بهانه قدیمی توجی . . .

برگزاری برنامه های صبحگاهی بانشاط و پربار همراه با موسیقی و ورزش

ورزش صبحگاهی به میزان زیادی در کاهش افسردگی دانش آموزان نقش دارد:1-در تقویت احساسات دانش آموزان نقش به سزایی دارد2-در تقویت صداقت دانش آموزان تقریباً تأثیر دارد3-تأثیر زیادی بر ایجاد آرامش در دانش آموزان دارد4-تأثیر فوق العاده ای بر کاهش فشارهای روانی دارد5-در ایجاد نشاط و شادابی تأثیر به سزایی دارد6-تأثیر مهمی در ایجاد روابط اجتماعی دارد7-اهمیت در پیشرفت درسی دارد8-تا حدودی بر میزان علاقمندی به درس های دیگر تأثیر دارد9-می تواند تأثیر زیادی ب . . .

تأثیر شادی و نشاط بر یادگیری دانش آموزان

براساس تحقیقات و آمار به دست آمده، نرخ شادی در ایران بسیار پایین است و در برنامه ریزی‌های آموزشی نیز یا جایگاهی ندارد و یا بسیار کم به آن توجه می‌شود. یکی از مشکلات جامعه و مدارسی که از شادی و نشاط غافل هستند، افزایش بیماری‌های مختلف روانی از قبیل افسردگی و اضطراب است. شادی و نشاط به زندگی معنا می‌دهد و در پرتو آن دانش آموزان خصوصأ در دوران نوجوانی و جوانی می‌توانند خود را ساخته و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند. تأثیر شادی و نشاط ب . . .

مقدمه

مقدمه: استراتژی‌های سازمانی، نیازمند رویکردی کل نگر براي مدیریت استعدادهاست ، بنابراين رویکردهای سنتی بهترین تجربه‌ها براي يادگيري ، مدیریت عملکرد، مدیریت جانشین پروری و توسعه مسیر شغلی باید دوباره‌ ارزیابی و بازنگری شوند. همان‌گونه که یکپارچگی مدیریت عملکرد و يادگيري در موارد زیادی به عنوان مولفه های جدایی ناپذیر از استراتژی مدیریت استعداد موثر شناخته شده است، مدیریت جانشینی نیز که توسعه کارکنان و برنامه ریزی مسیر شغلی را به هم مت . . .

چه ميزان سني براي يادگيري پيانو لازم هست

بسیاری از والدین می پرسند در چه سنی کودکانمان آموزش پیانو مقدماتی  را شروع کنند بهتر است ؟این در حالی است که افراد مسن تر می پرسند آيا براي شروع يادگيري دیر است یا میتوانم شروع کنم ؟انتظاری که میتوانم از پیشرفت در کارم داشته باشم چقدر است ؟چه زمانی طول میکشد تا دوره حرفه ای را بگذرانم ؟ما به سرعت شروع به تشخیص استعداد فرد میکنیم در حقیقت می خواهیم نتیجه آموزش را بررسی کنیم . این ایده سبب تغییر شگرف در این حرفه می شود و موجبات تغییرات فراوا . . .

تأثير لالايي و قصه گويي بر يادگيري

آموزش و يادگيري فرآیندی است،که همیشه در زندگی آدمی جریان دارد و محدود به دوران خاصی از زندگی نمیشود. امروزه شاهد پیشرفت روزافزون زندگی و ورود رسانههای جدید در حیطه آموزش میباشیم اما هیچ کدام از آنها توان رقابت با اولینشیوه آموزش یعنی لالایی و قصه گویی را ندارند. لالایی و قصه گویی هنری ارزشمند است که نه تنها رابطه عاطفی میان مادر و کودک را استحکام میبخشد بلکه در تقویت اعتماد به نفس، يادگيري زبان، افزایش رشد شناختی و مهارتهای حرکتی مؤثر . . .

شادابی در مدرسه نیازمند چیست؟

بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفتتحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشهکودکان و دانش‌آموزان می‌شود.   . . .

آموزشگاه خياطي

آکادمی طراحی و دوخت بهار مدآکادمی طراحی و دوخت بهار مد  بیش از 30 سال فعالیت در حوزه آموزشی و طراحی دوخت دارد. اساتید خوش برخورد، حرفه‌ای، مجرب و کارآزموده در این موسسه، سطح يادگيري و آموزشی را بالا برده و همچنین در دسترس بودن ابزارهای آموزشی تخصصی و به روز، باعث افزایش سرعت يادگيري دانش‌پذیران گردیده تا علاوه بر آموزش کامل، دقت و تخصص هنرجو، سرعت يادگيري و استفاده بهینه از زمان يادگيري نیز در نظر گرفته شود.آموزشگاه خیاطی . . .

مدرسه بانشاط و تاثیر آن در یادگیری

مدرسه بخشی از زندگی هر فرد است که قسمتی از عمر او درآن می گذرد .مدرسه وظیفه ساختن وآماده کردن افراد به عنوان شهروند خوب ، پدر ومادر موفق یا متخصصی است که اداره بخشی از اجتماع را به عهده خواهد داشت . ایفای این نقش زمانی امکان پذیر خواهد شد که مدرسه براي افراد خاطره بخش ودلپذیر باشد براي همین است که گفته می شود : مدرسه قصه زیبا وبیاد ماندنی زندگی است . وضعیت مدارس دهه ی 30و40 در جهان بسیاری از مدارس شبیه به جزیره های كوچكی هستند كه از سرزمین اصلی زن . . .

یک محیط کلاسی خوب

کلاس بانشاطکلاسی که خوب آرایش و سازمان دهی شده باشد، محل خوبی براي درس دادن و یاد گرفتن می شود، به کمک نکات زیر، کارایی محیط تدریس تان را ارزیابی کنید!چیدمان کلاس بازتابی از نحوه و سبک تدریس شماست. مثلاً اگر تدریس شما شامل مقدار زیادی کار گروهی باشد، آيا بچه ها را دور میزگرد می نشانید یا در ردیف میز تحریرها؟محیط فیزیکی بازتابی از شما و شخصیت شماست در نهادن مهر شخصی تان بر اتاق با گیاهان، تابلوها ، فرش ها ، پوسترها و غیره تردید نکنید.وسایلی ک . . .

چگونگي شاداب سازي مدارس با توجه به فرهنگ اسلامي

ایجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت كنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشكلات و سختی ها از پای نمی نشینند، قرآن دین اسلام را د . . .

جهیزیه کلا به عهده مرد است

مرد عصبانی به نظر می رسید این اولین بار بود که براي  پسر دومش به خواستگاری می رفت می گفت دوره زمانِ عوض شده همه قصد ی دارند . شرط خانواده عروس خانم این است که
اولا : از 350 سکه بهار آزادی مهریه فقط نصف آن عندالاستطاعه باشد ثانیا : در قباله ازدواج نصف مهریه عند الاستطاعه نوشته شود
ثالثا- نصف مهریه عندالمطالبه  را هم داماد نقدا بپردازد تا جهیزیه عروس را تهیه کنند
آقا مگر جهیزیه با داماد است ؟ عرض کردم :
1- اینکه جنابعالی و اقا پسر محترم ت . . .

keyboard_arrow_up
هر هفته 7 فیلم رایگان !!
دانلود اپلیکیشن فیلم آپرا (upera.shop)